Jungook💛
Już długo planowałem to spotkanie.Czekałem tylko na odpowiedni moment.
Jennie weszła do szkoły.
Zatrzymałem się na poboczu,żeby mnie nikt nie widział.Czekałem tylko chwilę i zadzwoniłem do Eliasa.Po kilku sygnałach odebrał.
-Halo!-odezwał się głos w słuchawce.
-Elias,mam prośbę.-mówię.
Dźwięk przerwanego połączenia.To mnie zdziwiło.Elias nigdy nie przerywał połączeń...Jennie❤
Po wejściu do szkoły od razu pobiegłam do szafki.
Była otwarta co mnie zdziwiło.Zobaczyłam do środka.Wszystkie podręczniki podarte.Do tego połamane przybory.
Na szczęście moje przybory rysownicze są całe.Odetchnęłam z ulgą.
Pierwszą lekcją była geografia.Wzięłam tylko zeszyt.Usiadłam obok Jisoo.To moja przyjaciółka.Na moje szczęście miała podręczniki.Zeszyty miałam ze sobą. Przeglądałam facebooka i nagle zadzwonił dzwonek.Następna była Plastyka.Jak mówiłam mam przybory,jest git.
Na przerwie poszłam do sklepiku.Miałam do wyboru mleko czekoladowe i sojowe.
Jako wielki niezdrowo odżywiający się żarłok wybrałam:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
MLEKO CZEKOLADOWE!!!
Do tego jeszcze pizzerinka na ciepło i chipsy.Wiem niezła mieszanka wybuchowa.
Zadzwonił dzwonek na lekcję.
-Hej,dziwko.-wrzasnęła mi do ucha Momo.
A no tak Momo i jej szkolne przyjaciółeczki zwane Momoland.
Dosłownie prześladują wszystkich.
-Jaki masz do mnie interes tapeto.-mówię.
-A to że ciebie powinni wywalić ze szkoły.-powiedziała donośnym głosem,żeby wszyscy słyszeli.
-Milcz.-warknęłam.
-Tak samo wyszczekana jak jej siostrzyczka.-głośno szepcze do swoich koleżanek.-Szkoda że się nie zabiła tamta szmata...
Po prostu nie wiem co we mnie wstąpiło,podeszłam i rozwaliłam tapetę Momo.Jej koleżaneczki miały pocharatane twarze.Ta ździra Momo dostała odemnie z pięści.
Na korytarzu rozległo się głośne chrupnięcie.To jej niewyparzony ryj. Dopiero teraz powróciłam dawna ja.
W moich oczach pojawiły się łzy.Po raz pierwszy okazałam swoją słabość.
Wybiegłam z tego przeklętego miejsca zwanego szkołą.
Wiedziałam jakie będą konsekwencje tego czynu.Mój dom był kilka ulic dalej...😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Hejo! 310 słów.Dzięki za to że mnie motywujecie.
Bez was bym tą książkę przestała pisać.
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
CZYTASZ
(Jengook)Miłość Jak Z Bajki💔
ActionOpowieść o miłości, zwycięstwie smutkach i radościach Jennie i Jungooka.Dziewczyna zostaje pobita.Chce znaleźć człowieka który ją uratował.Po miesiącu poznaje Jungooka.Czy będą mogli być razem?