Savaş

65 13 7
                                    

(1 ay sonra)
Oldukça gelişmiştim aslında yeteneklerimi kendim keşfediyordum . Şu ana kadar kanımı içmemiş ve içmeye yeltenmemişlerdi. Gene bahçede antreman yaparken bizimkilerin dışarıya çıkmış pür dikkat sesleri dinliyorlardı yanlarına gittiğimde jin 'e ne olduğunu sordum . Bana karşına bak dedi . Onların baktığı yöne baktığımda ağızım açıldı . Ormanın orta noktasından savaş sesleri geliyordu ve oranın olduğu gökyüzü kullanılan güçler sayesinde renkler alıyordu. Hemen oraya koşturdular. Bende arkalarından koşmaya başladım . Bir süre sonra vardık ve gördüklerimiz hiç iç açıcı değildi.

Suga: Senin burada kalman daha güvenli Yn

-burada kalarak size bir yardımım dokunmaz.

Jhope:Suga haklı burada dur savaşa girme.

-A

Ama diyemeden gittiler.
Gördüklerim kokutucuydu herkes kan içindeydi.Bir süredir bizimkiler de savaşıyordu ama bazıları şimdiden kana bulanmıştı . Savaş alanında vampirler,kurtlar,cadılar,büyücüler vardı hepsi kendi eğemenliği için savaşıyordu.
Etrafa bakıyordum ve gördüklerim bir anda elektrik çarpası gibi etki yarattı ben bu anı rüyamda görmüştüm . Herkes ölmek üzere ama yinede vazgeçmiyorlar. Taehyung onu onu hayır öldürücek.
Var gücümle kotum en ortaya gelip hiç denemediğim ama okuduğum kitaplarda yazan en güçlü büyümü kullanmak için kollarımı iki yana açtım birkaç söz söyledim ve ardından ben bende değil gibiydim .

(Jimin den)

Yn i koşarken görünce durduracaktım ama bir anda kollarını açtı ve bir kaç kelimesi ile gözlerinden ellerinden ağızından ışık çıktı.(anlayın yani😅😂)

(Yn den)
Kendime geldiğimde Tae nin yanına gittim ve onu hemen düz yatırdım yaralıydı ve ben bu anı hatırlıyordum . Ellerimi üstüne koydum yeşil şeyler oluştu ve yaraları kapanmaya başladı . Gözlerini açtı bende iyi olduğuna emin olup kendimi çektim ama ayağı kalkmam ile yere yığıldım. Gerisi karanlık.

(Taehyung dan)
Kendime gelmiştim Yn sayesinde ama o ayağ kaltı ve bayıldı korktuk . Hemen rm onu kucağına aldı ilerlerken.

Tae:Hyung bana ver .

Rm:Peki ama iyi tut

Yn i kucağıma verdi. Hafif birşey zaten iyi tutmak çok kolay . Eve vardık ve 1 ay önce gelen dostumuz hei yi yeniden çağırdık. Yn kontrol etti ve sadece ani bir şekilde fazla güç kullandığını söyledi. Normaldi savaşı durdurmuştu. Herkesi ormanın en uzak köşelerine ışınlamıştı ve kalplerine dostluk vermişti belki farkında değildi bunları yaptığının.
Onu çok seviyorum. Evet evet doğru duydunuz onu seviyorum. Aşık olmam dedim ve o lafı yedim. Neyse konumuza dönelim . O bu yaptığı ile herkese onun çok güçlü olduğunu gösterdi. Nıhahaha o bizim yanımızda.

😺😸😺😸😺😸😺😸😺😸😺😸😺😸😺😸😺
Biliyorum kısa kestim affedin sizi seviyorum artık bölüm yazmak için çaba göstericem ama Beni de anlayın sizde büyük ihtimalle öğrencisiniz ve 100 lük bir karne için çok çalışmak gerekiyor neyse 100 gelice ve bu nedenle rahatım. Yaza girdik ve ben elimden ne kadar gelirse bölüm yazıcam. Aslında aklımda çok fikir var ama yazmaya üşeniyorum.
Sizi seviyorum 💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir ilk aşkım (Kim Taehyung )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin