12

9 1 0
                                    

flashback

"Evleneceksin Jonghyun'la! İtiraz istemiyorum!"

"Baba... Sen aklını mı kaçırdın? O psikopatla değil evlenmek aynı ortamda bile kalmak istemiyorum!"

Genç kız söylediği cümleyi bitirdikten sonra ağır bir tokat yemişti parktaki insanların önünde. Babası parkta olduklarını farkederek ses tonunu biraz daha düşürmüştü.

"İtiraz istemiyorum dedim Min Hee."

"Abla, bir şey desene? Söylesene babama onun bana neler yaptığını."

"Üzgünüm Min Hee. Evi geçindirmek için birinin fedakarlık yapması lazımdı."

Min Hee ablasının bu sözlerine karşı yeterince şaşırmıştı, ama bu evliliği istemiyordu.

"Evlenmeyeceğim Jonghyun'la!"

Babası iyice sinirlenip tekrar genç kıza tokat atacakken bir el onu durdurmuştu.

"İnsanların ortasında böyle iğrenç hareketler yapmanız hiç doğru değil."

"Sen kimsin? Bırak elimi!"

Genç kızın babası genç adama sinirle bakarken genç kız şaşkınlıkla olan biteni idrak etmeye çalışıyordu. Ablası gayet sakin bir şekilde ikisinin arasına girdi ve konuştu.

"Aile arasında olan şeylere karışmazsanız seviniriz."

"Anladığım kadarıyla zorla bir şeyler yaptırmaya çalışıyorsunuz, bu yüzden aile arasında saymıyorum."

Genç adam, genç kızın elinden tutup hızlıca koşmaya başlamıştı. Genç kız hem şaşkınlık hem mutluluk içinde genç adamla birlikte nereye gittiğini bilmeden koşuyordu.

biraz Türk dizilerini anımsattı galiba ama neyse jasdxfasfj

minnoş vote yıldızına basmayı unutmayın :*





So Late | hoseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin