Rozdział I: Zapoznanie

10 0 0
                                    

Nastał ranek. Ospale wstałam z łóżka, przetarłam oczy oraz głośno ziewnęłam.

-O cholera.. już 7:30.

Leniwym krokiem wstąpiłam do garderoby. Ubrałam krótkie dżinsowe spodenki z wysokim stanem, crop top, zakolanówki oraz co jest chyba wiadome bieliznę. Poszłam do kuchni aby przygotować sobie śniadanie. Od razu po zjedzeniu posiłku wyszłam z domu, a następnie pojechałam do szkoły. Wbiegłam do klasy.

-P-przepraszam za spóźnienie.. - Powiedziałam wchodząc do klasy z opuszczoną głową.

Nauczyciel się spojrzał wrogo.

-Dostaniesz spóźnienie. Idź usiądź do Orina. - Oznajmił oschło.

Orin jest nowym uczniem, nie miałam jeszcze okazji z nim przeprowadzić wymiany zdań. Od pierwszego spojrzenia wpadł mi w oko. Jego sierść jest w  różnych odcieniach brązu, a ciało wyrzeźbione, oczy są zielone i głębokie. Podeszłam niepewnie i się z nim przywitałam.

-Cześć, jestem Mishka. - Uśmiechnęłam się i podałam mu dłoń.

-Hej, a ja jestem Orin. - Również się uśmiechnął i ścisnął moją dłoń. - Miło mi cię poznać Mishko.

-Również miło mi cię poznać. -Usiadłam obok niego a na mojej twarzy nadal było widać szczery uśmiech.

Lekcja tak mijała a ja się wpatrywałam w ciało chłopaka.
Całą lekcje spędzałam na rozmowie z nim, zaczęliśmy się dobrze dogadywać, mamy dużo wspólnych tematów. W ten Orin przerwał zdanie i momentalnie zmienił temat.

-Mishka, chciałabyś może wpaść do mnie o 17?

-Tak!! - Wykrzyknęłam głośno.

-Mishka, ucisz się. - Powiedział nauczyciel pogardliwym głosem.

Minęło jeszcze kilka minut i zadzwonił dzwonek. Wyszłam ze szkoły najszybciej jak tylko potrafię i pojechałam samochodem do domu.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 10, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Just Mishka story (16+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz