date Rein en Lara

56 0 0
                                    

POV Lara

Vandaag heb ik een date met Rein. Ik ga me snel klaarmaken: make-up check, mooi kleedje check, hakken check, cadeautje voor Rein check, even instagram checke en ik zie dat ik meer volgers heb (ik denk omdat ik het vriendinnetje van Rein ben geworden) en op de selfie van mij en Rein heb ik goede reacties maar ook haat berichten maar de haatberichten intreseren me niet. Dan ga ik op snapchat en ik zet een foto op mijn verhaal: Ben helemaal klaar voor de date met Reintjuuh! Na 5 min. gaat de bel en zie ik Rein staan hij zegt: "Waauw je bent prachtig." "Jij ook." zeg ik terug. Als we naar de cinema aan het wandelen zijn vraag ik hoe het met Daan gaat en ik schrik als Rein zegt dat Daan en hij uit Mainstreet zijn gegaan. Ik voel een schuldgevoel omdat door mij de ruzie is ontstaan. Rein ziet het en zegt: "Je moet je eigen niet schuldig voelen geef Daan gewoon nog wat tijd." ik knik. Als we bij de cinema aankomen vraagt Rein welke film ik wou zien "Een horrorfilm dan kan in je hand knijpen als ik bang ben." zeg ik. We gaan de tickets halen. Dit is echt perfect en straks blijf ik bij Rein slapen hoe mooier kan het zijn. In de pauze gaan we popcorn halen want dat waren we vergeten voor de film. We hadden zolang moeten wachtten dat toen we terug kwamen de film al terug bezig is. Ik knijp af en toe in Reins hand soms kijk ik naar hem en zie ik aan zijn gezicht dat hij ook schrikt. Ik moet wel lachen omdat hij het eigenljk niet wilt laten zien dat die bang is SO CUTE!! Na de film blinddoekte Rein me en we liepen ergens naartoe.

POV Rein

Lara is vandaag echt prachtig, we zijn nu naar het park aan het wandelen het is daar savonds heel mooi verlicht. Toen ik haar blinddoek afdeed was ze heel verbaasd en we wandelde door het park en aan het einde van het park staat mijn huis. Toen we thuis kwamen zei mijn mama: "Hoi Rein, en dit is dus Lara waar je mij al zoveel over verteld hebt?!" ik bloos en knik Lara ziet het en zegt: "Je moet niet rood worden hoor." dan gaan we naar mijn kamer. In mijn kamer heb ik een eigen badkamer, toen Lara haar wou klaarmaken riep ze vanuit de badkamer: "Ik heb mijn pyjama vergeten!" "Je mag wel een t-shirt van mij aandoen!" roep ik terug en pakte een t-shirt en gaf het aan haar. Toen kreeg ik een bericht van Nils:

                                                                N=Nils en R=Rein

N: Hey hoe ist daar met Lara

R: Super ze was vandaag echt heel mooi

N: Dat ga je denk ik altijd zeggen als je haar ziet

R: Dat kan

N: Ik ga je laten dan kan je nog leuke dingen doen

Ze komt de badkamer uit en zegt: "Dat t-shirt is wel groot he!" we lachen en ik zeg dat ze super mooi is in mijn t-shirt. Ik trek haar naar me toe en kietel haar, ze begint me terug te kietelen ik stop met kietelen maar zei niet en ze zegt: "Geef je over!" ik roep: "Ik geef me over ik geef me over!!" ze stopt. Het is al 02:00 uur dus gaan we maar slapen want we zijn allebei super moe.

HEEY ALLEMAAL IK HOOP DAT JULLIE HET DERDE DEEL OOK SUPER LEUK VINDEN EN IK GA SNEL DOOR DOEN MET HET 4DE DEEL KUSJES PROUDMAINIAC

Lara en MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu