Mert ben

17 4 6
                                    

Merhaba benim adım Mert. En büyük hobim ve hobi demek biraz küçük kalır zamanımın çoğunu internet de oyunlar ve videolar izleyerek geçiriyorum. Oyun oynamayı çok seviyorum CSGO,Fortnite,PBUG gibi oyunlar oynarım. Neyse sıkıldıgınızı biliyorum ve birazda başka şeylerden bahsedim ondan yani bizim okulun en havalı kızı Irmak. O çok eşsiz biri ve ben ona deli gibi aşığım herkez  gibi.ama o bana bakmaz ki ben asosyal,konuşamayan sınıfın en arka sırasında oturan ezik in tekiyim eminim birçok kişi ismimi bile bilmiyodur ama benim bildiğim bişey var Irmak ben tanısa çok sever.
Neyse zaten onunla konuşacak kadar iyi değilim ama berkide mesaj yoluyla konuşabilirim.
Neyse yaa si**r et daha fazla hayal kurursam ders çalışmadıgım için beni
Öldürebilir.
Dersimi çalışdm ve hemen yattım.
Sabah zil çaldı bende uyanıp okula gitmek için üzerimi giydim.
Yamalı pantolunum kolları kirli gömleyim ve gırdavat ım işde herşey tamam.
Ayakkabı mı giyip otobüs e bindim elimi cebime attım 5 lira uzatım karşımdaki 1.96 boyundaki adama
-pardon şunu uzatabilirmisiniz
-tabi
-Teşekkürler
3 liram kaldı bununlada akşam otobüs e binicem bu gün erken gitmem lazım eve zaten dünde internette giremedim.
Okula vardım sonunda hemen günaydın diyip girdim içeri kimsenin beni duymadığını biliyodum ancak naparsınız işde sihirli sözcükler.
Hemen en arkadaki duvar kenarı sırama oturdum ve kitaplarımı çıkardm en sevdiğim ders felsefe ve hocayı beklemeye başladım.
Sevdiğim kız Irmak hiç göremedim normalde her zaman bizim yan sınıf olan 11-f de en ön sırada sessizce otururdu  ama bügün göremedim neyse zaten  o beni hiç görmeden yaşıyabiliyo bende 1 gün görmesem bişey olmaz herhalde.
Sonunda ders başladı hoca yine bildiğim şeylerden bahsediyordu o yüzden dinlemesemde olur.
Ve çok sıkıcı bir günden sonra nihayet eve gidebildim hemen bilgisayarımı açdım ve yarım bıraktığım makale yazısını tamamlamak için kolları sıvadım.
Benim adım Mert bu benim hikayem ve benim hayatım.
-----------------------------------------------------------
                 1.BÖLÜM SONU

***********************************
BEN ABDULLAH CEYLAN
************************************
2.BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
************************************

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zihnindeki ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin