Co się dzieje po północy, wie tylko Kiku

16 2 3
                                    

Godzina 2 nad ranem, to idealny czas by troche porysować! Akurat nie stawiałen na coś HOT ⎝ ͡° ³ ͡°⎠ tylko na kotki. Tak kotki, kociaki, koty i wszystkie kotów rodzaje. Ahh to uczucie! Trzymam pióro, a Paint Tool Sai włączony.. Czas zabrać się za kotki :3 jak dobrze że mieszkam sam.- pomyślałem, naprawde.. Nikt nie patrzy co robię.. No poprostu wolność! Uwielbiam to!

Po około pół godzinie kotki były gotowe, tylko tło.. Piwnica? ⎝ ͡° ³ ͡°⎠ czy trawa? Emm.. Chyba trawa.. Skończone! Jest! Zapisałem prace i zabrałem się za jakieś hentaice. Odprężające.. Czułem się swobodnie, dobrze i cholera wie co.. Jutro spotkanie G8.. Myśle że to odstawie na PÓŹNIEJ i pójde spać- pomyślałem.

- Jak to dziwnie jest być krajem.- spojrzałem na ściane.- Gdybym był kimś innym, to kim?

Zamyśliłem się, to dziwne uczucie. Kiedy nie wiesz co gdybyś nie zrobił tak. Z stanu zamyślenia wyciągneła mnie tablica z shipami.. Spojrzałem na nią a potem analizowałem mym wzrokiem.

- Co może być kanoniczne?- przyglądałem się miejscu na ścianie, i dodałem.-  Ludwig i Feliciano są razem, napewno!

// Taki krótki rozdziałik, napisze tego O WIELE WIĘCEJ! Więc obserwuj mnie uwu

Wiem że video nie związane, ale to jest zajebistw ^w^

Kiku.. przesadzaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz