Ahoj jsem Kája a je mi 17 let za 1 měsíc mi bude 18. Jupíííí už se těším. Chodím na Gymnasium v Praze. A bydlím s mamkou je nemocná. A každý úterý jezdí do nemocnice na kontroly. Nevím jak se ta nemoc jmenuje ale je to něco se srdcem.
/Úterý ráno/
Jako každý den školy mi budík zazvonil v 5 hodin. Únavné vstávat ale co už. Byl docela normální den l. Škola byla otrava. Přišla jsem domů ve 4 hodiny a mamka měla být už doma. Ale nebyla l. A proto jsem se rozhodla že se pojedu podívat do nemocnice. Vzala jsem si kolo a vyjela. Cesta byla unavná. Když jsem dojela šla jsem na recepci a zeptala jsem se na mojí mamku. Ale ta nebyla na pokoji ale na sále. Nemohla jsem tam jít a to mě dost štvalo. Ale až prý doktor skončí řekne mi co se stalo. Měla jsem strach velký strach. Babičku s dědou mám na Slovensku a druhou babičku a dědu nemám umřeli při nehodě autobusu s tramvají. Čekání na výsledek bylo dlouhé. Přibližně po půl hodí e čekání přišel doktor s tím že mamka umřela. Co? Ne to není možné.
K:co teď se mnou bude?
D:zjistili jsme že máte bratra.
K:cože? Mám Bratra?
D:ano zavoláme mu a uvidíme.
K:dobře.
Bylo mi divné že mi o tom že mám Bratra nikdo neřekl. Byla jsem smutná před cca 5 minutami mi umřela mamka, ale zase i tak trochu šťastná měla jsem bratra. Přišla za mnou sestřička a řekla mi že mě odvezou domu abych si zbalila a pak hurá za bratrem. Zabalil jsem si věci a mohli jsme vyrazit. Když jsme přijeli před dům tak jsem byla zařazena počkat ten dům. V tom domě bydlí......
Kdov tom domě bydlí? Jak budou reagovat když zjistí co jsou?