1.

6 0 0
                                    

Hej mam na imię Alicja. Mieszkam w Polsce od urodzenia. Mam 17 lat i jestem szczupłą  blondynką z wzrostem 162cm, tak jestem niska ale cóż poradzić jednak nie narzekam na swój wzrost bo czasami bywa pomocny heh, moje hobby to koszykówka, taniec, śpiew głównie rap, lubię jeździć konno. Nie jestem zbyt miłą osobą i jeśli ktoś mnie zdenerwuje to niełatwo mnie uspokoić ale to tylko mały szczegół, potrafię być miła dla osób na których mi zależy bądź kiedy inni są mili dla mnie, nie znoszę fałszywych ludzi oraz takich którzy udają przyjaciół żeby tylko coś zyskać. Ogólnie nie pochodzę z bogatej rodziny ale pieniędzy starcza nam na wszystko czego potrzebujemy. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki a moim ulubionym  zespołem jest BTS i Stray Kids. Ich piosenki potrafią poprawić mi humor po wysłuchaniu kilku wersów w  sumie dzięki nim nadal żyję bo moje życie może wydawać się piękne ale takie nie jest. Reszty dowiecie się czytając następny rozdział miłego czytania.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Hej wszystkim, wiem że nie zapowiada się to jakoś rewelacyjnie ale proszę o zrozumienie bo to jest moja pierwsza książka i jeśli będą jakieś straszne błędy czy coś to bardzo przepraszam i gdyby ktoś chciał udzielić mi rady na temat pisania byłabym bardzo wdzięczna, to tyle a teraz biorę się za pisanie kolejnych rozdziałów. Buziaki<3 

Wyjątkowa/Suga/BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz