Ține-ți sentimentele intr-un loc in adancul sufletului tau . Nu le mai da drumul de acolo . Opreste-ti sentimentele . Nu ma simti nimic . Atunci cand simti te doare cel mai tare . Fiecare lacrima arzandu-ti fata , durerile de cap care vin neincetat , acele din ochi .Tot ce tine de durere . Golul in stomac pe care il simti cand te bagi in pat . Golul pe care numai el il putea umple . El , tinandu-te la pieptul lui strans in fieare noapte . Zambetul lui cu care te droga in fiecare dimineata . Fiecare atingere a buzelor lui . Buzele lui moi , fine si calde . Gandul acela " daca l-am pierdut n-a fost niciodata al meu " . Si atunci cand il vezi zambind , o doamne , un mic zambet ti se asterne pe fata iar in interiorul tau e o harababura .
Tu ai fost vreodata indragostita ? Groaznic nu? Te face sa fi slaba ! Iti deschide inima si lasa pe cineva inauntru iar cand va iesi , o sa te doara . Ei fac ceva stupid intr-o zi , ca zambitul , sau sa te sarute si dupa viata ta nu mai e de una singura . Iubirea ia oastatici. Ii inchide fara ai mai lasa sa plece . Te lasa acolo plangand si omorandu-te pe dinauntru , capul repetandu-si incontinuu fraza " poate trebuia sa ramanem doar prieteni ". Doare , doare ca naiba dragostea asta . Si nu e doar in imaginatia ta , este sufletul tau facut in bucatele .