Suikast

8 1 0
                                    

OPPAM İÇİN :) <3
Baygınken havalandığımı hissettim. Ne astreal seyahat falan mı yapıyordum. Ama yapmak istemiyorum çünkü devlet ona da zam getirecekti. Biri beni taşıyordu ama yabancı biri kokusu hiç tanıdık değildi. Ve kadın biriyle konuşuyordu.
Evet beni taşıyan bir kadındı.
"Aldım onu suan geti-" derken kadın birden durdu. "Ah yoongi bende tam şaapıyo-" diyecekken yoongi beni aldı nereden mi biliyorum çünkü onun kokusunu hiç unutmam çok hoş şekerli ve naneli Bi kokusu var ama hafif Bi koku...
Yoongi beni kucağına aldı ve "Teşekkürler ilgilendiğiniz için ama onu eve götürebilirim." dedi ve beni kurtardı.
YOONGİ'DEN
Onu bayan hemşirenin kollarında koridor da karşılaşmıştım. Ve hemşirenin saçmalıklarını dinlemeden teşekkür ederek meleğimi arabaya bindirip evime götürdüm. Bugün perşembeydi yarın okulun son günüydü. Yarını MELEĞİM le asabilirdik. Nasılsa kızlar bana hasta ben gidip birinden notları alırdım ve meleğime verirdim ama ben de yora hastaydım....
YORA'DAN
Uyandığımda bilmediğim Bi evdeydim ve üstüm değiştirilmişti.
Aşağı kata indim ve mutfakta masa kurulmuştu. Daha etrafa bakmadan yemeği yemeye başladım en sevdiğim seyler yapılmıştı. Ah kurt gibi açtım ve ben yemek yerken arkadan bir ses "AFİYET OLSUN PAŞAM da birlikte yeriz diye bekledim uyanmanı" diyince özür diler bakışlarla arkamı dönerken yoongiyle karşılaştım.
Sonra bana" tamam bakma öle köpek yavrusu gibi hadi ye bende sonra yerim "dedi ve" yoongininiçses:seni" bende bu köpek yavrusu lafı altında kalamadım ve
Yora :ben senin yavrun muyum ki " diye sorunca yoonginin suratı düştü sonra
Yoongi: tamam ye sen hadi soğutma " dedi bende
Yora : yaa yoongi oppa özür dilerim sen öyle köpek yavrusu diyince şaaptım. Bilirsin ben-"
Yoongi :Tamam anladım laf altında kalmayı sevmezsin." iç.s: az önce oppamı dedi o aişşh çok tatlıydı."
Ve yoongi gitti bende yemekleri yedim bitirdim ve kirlileri bulaşık makinesine koyup yoonginin sevdiği seyleri yapmaya başladım okulda gördüğüm kadarını yapacaktım ki dolabın üstüne magnetlen tuturulmuş
Öğün listesine baktım ve onları da yaptım.
Hemen yoongi yi aramaya başlamıştım ki kısa sürede koltuğun üzerine kedi gibi kıvrılıp uyumuştu. Bende yanağından öperek
Yora : " sana süprizim var uyan" dedim
Hemen uyandı ve
Yoongi :"noldu, iyi misin, ağrın mı var, kanaman mı var noldu söyl-"
Yora: İyiyim ben ama sana Bi süprizim var dedim ve hemen kaldırarak mutfağa gözü kapalı şekilde götürdüm daha doğrusu o gözü kapalı ben yönlendirdim. Boyum gözünü kapamaya yetmedi. Ve mutfağa gittiğinde hemen gözünü açtı çok şaşırmıştı. Oturup yemeye başlayınca "AFİYET OLSUN PRENSES" o bana paşam demişti "dedim ve onun uyandığı koltuğa giderek ben yattım kokusunun ciğerlerime dolmasına izin verdim.

CUMA GÜNÜ
Yoongi odama gelip alnımdan öperek beni uyandırdı.
Yoongi : Prenses uyan hadi bugün birlikteyiz
Yora : Okula gitmem gerek
Yoongi : Ama bugün birlikte olcaz henüz ayağın iyileşmedi ders notlarını alırız birinden
Yora : Ben senin sürtüklerinden ders notu falan almam.
Yoongi : Yapma güzelim onlar benim hiçbişeyim değiller olamazlarda sen varken
Yora : Belli inandım neyse ben gidip kahvaltı hazılıyayım
Derken yoongi gitti ve elinde tepsiyle geri geldi
Bana yemek yedirmeye başladı tepside de yok yoktu yani o bana yedirirken bende ona yedirmeye başladım böyle eğlenceli Bi şekilde yerken yoongi bana vişne suyunu içiricem derken birden yatağa döküldü ve hemen evdeki hizmetliyi çağırdı. Odaya gelince
Yoongi: yatak kirlendi de temizler misiniz?
diyince kadın "Ah bu gençler..."
bakışı atmıştı resmen.
Yoongi bana dönerek " hadi sen çıkalım odadan da deiize temizlesin odayı" diyip elimden tuttu çekti kendine. Korkmayın bu sefer bişi olmadı Biz aşağı kata inmişti ve çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı.
Kahaltımızı ettikten sonra kart oyunlar oynadık, fal baktık, şarkı dinleyip dans ettik, film/dizi izledik gerçekten çok eğleniyodum ki yoongi nin saat 3 de işi çıktı ve gitmesi gerekiyordu. Ona dikkatli olmasını söyledim. O içimdeki kötü his yine gelmişti....
Deiizi nin getirdiği portakal suyunu içmeye başlayınca uykum geldi ve uyumak için koltuğa kıvrılırken deeizi nin "evet o burada uyur birazdan, tabiki de verdim, hadi gel sende" sözlerini duyup tepki dahi vermemiştim. Ben yine havalandığımı hissettim ve bu kişi yine yoongi değildi. Bu koku çok çekiciydi yani insanı kendine çekmesi için tasarlanmış özel parfüm gibiydi ve beni taşıyan kişi kısaydı çünkü ayakkabı sesleri çok yakındı. Ama Bi o kadar da kaslıydı.
Beni alıp arabaya bindirdi, nereye götürdü bilmiyorum fakat araba durunca beni yine kucağına aldı ve taşırken bir süre sonra sırtımla temas eden yumuşak yerden Bi yatakta olduğumuzu anlamam zor olmadı. Önce beni yatırdı sonrada kendi arkamdan sarıldı. Ne oluyordu hiçbir fikrim yoktu. Biraz sonra yine taşınmaya başladım.
Uyandığımda bir sandalyeye bağlıydım. Ve doğru tahmin etmiştim kısa boylu biriydi ama çok sexy görünüyordu.
Sexyboy: Günaydın prenses maalesef kötü bir yer benim olunca seni kraliçeler gibi yaşatacağım. Zenginimde, Bi elbisenin tüm çeşiti olur sınırsız kombinler yaparsın. Tam 9 saatir bekledim o bal dudaklarından öpmeyi pamuk tenine dokunmayı, içinde beni hissetmeni ama yeminim var Allah şahidim olsun ki sen beni istemediğin sürece dokunmam fakat Bi fırt öperim.
dedi ve yakınlaşmaya başladı ben karşı çıktıkça o geliyordu. Ayy dudakları da çok minnoş gözüküyordu baksam ne olurdu ki..
Ahhh ne diyordum ben
Sexyboy: Bakmak için çok vaktimiz olacak güzelim
Çok yakındık nane kokulu nefesi tüm yüzümü yalayıp geçiyordu ki...
Sonra birinin onu omzundan tutup çevirmesiyle kavga başlamıştı. Beni kaçıran adam yere yığılınca suga yı görmemle çok mutlu oldum. Beni nasıl buldu, bu saate kadar neredeydi, o adam kimdi...
Kafamda deli sorular vardı.
Suga Bi anda dudaklarıma yöneldi. Öyle nazik öpüyodu ki...
Ben tepkisiz kalınca hafiften zorladı ve bende onun balözü dudaklarından kana kana içmeye başladım. Şuan kendimi ona bırakmış, ona adamıştım ve artık o benim gerçek oppam'dı.
Nefes nefese kalınca hafiften ayrıldık ama alınlarımız hala temas halindeydi tıpkı kaderimiz gibi, kaderimizde o an belli oldu.
Sonra beni kucağına alıp arabaya kadar taşıdı. Ki bu taşımalar eve gelip yatağıma bırakmaya kadar devam etti. Oda bana arkadan sarılmış bir şekilde kedi gibi uyuyordu. Bi ara aşağı kata su içmeye indiğimde sandalyeye oturup suyumu içerken aklıma sugayla yaşadıklarımız geldi. İstemsiz sekilde gülmüştüm.
Ve aniden gelen gümbürtüyle ödüm kopmuştu. Ahh tanrım bu kedi beni merak ettiği için evi yıkıyordu(köpükle sjsnssk) ona tamam iyiyim sadece su içmek istediğimi söyledim.
                  YOONGİ 'DEN
Biri bana oyun oynuyor gibi hissediyordum. Ve bunu düşündükçe kalbime ağrılar saplanıyordu. Yoksa oyunun kuklalarından biri...
Hayır o olamazdı.....

1000 kelime oldu canlarım
SEVGİLİ OKUYUCULARIM
-Oy /Vote atmayı
- yorum yapmayı
- arkadaşlarınıza tavsiye etmeyi
UNUTMAYIN
SEVİLİYORSUNUZ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SCHOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin