GevezeMin: Bizimkiler sinemaya çağırıyor gelecek misin?
YavşakHobi: Bizimkiler?
GevezeMin: İşte Jungkook ve Jimin.
YavşakHobi: Az işim var siz geçin geleceğim.
GevezeMin: Görüşürüz o halde.
YavşakHobi: Görüşelim güzelim.
Hoseok arabasına binip hızlıca alışveriş merkezine doğru sürmeye başladı. 10 dakika sonra varmasıyla arabasını otoparka park etti ve kendisini dışarı attı. Kapıyı kapatıp arabasını kilitledi. Yavaş adımlarla asansöre doğru ilerledi.
Otoparkın içinde adım sesleri tok bir şekilde duyuluyordu. Düğmeye basıp asansörün gelmesini bekledi. Gelen sesle ve açılan kapıyla içeriye adımladı. Sinemaların olduğu kata basıp beklemeye başladı. Gelen sesle kafasını kaldırıp açılan kapıdan çıktı. Telefonunu çıkarıp Yoongi'ye mesaj atacaktı ki dikkat çeken sarı saçlarıyla koltukta oturduğunu gördü.
Her insanın dikkatini çekecek bir tipteydi Yoongi. Sarı saçları, gülünce çıkan diş etleri, kısılan gözleri, dolgun dudakları, biçimli vücudu her şeyiyle dikkatleri üstüne çekiyordu. Hoseok yutkunarak sarı saçlıya ilerledi. Yoongi kendisine doğru gelen gençle bakışlarını buluşturup alt dudağını yaladı. Hoseok'un bakışları anında dolgun dudaklara indi. Herkesin içinde Yoongi'yi paramparça edebilirdi. Kendisini sakinleştirerek keskin adımlarla yanlarına gitti.
Hoseok'un gelmesiyle herkes ayaklanıp selamlaştı. Yoongi genci kendisine çekerek kısa bir sarılma hediye etti. O sırada da ön tarafını sürtmekten ve gencin kulağının altına küçük bir öpücük bırakmaktan geri kalmadı. Hoseok şimdiden zorlandığını hissedebiliyordu. Hadi ama Yoongi'nin amacı neydi?
Hoseok şimdiden sıcak bastığını hissediyordu. Konuyu dağıtmak için soru yöneltti ortama.
"Hangi filme gireceğiz?"
"Romantik bir film işte."
Yoongi'nin konuşmasıyla Hoseok 'Ciddi misiniz?' bakışları atmaya başlamıştı. Yoongi parmağıyla arkada ki ikiliyi gösterdi.
"Onlar istedi."
"Aptallar."
Hoseok mızıldanarak salona doğru ilerlemeye başladı.
"Hyung ayıp oluyor ama."
Konuşan Jungkook'la Hoseok ölümcül bakışlarını atmaya başlamıştı. Dörtlü hızlı adımlarla sinema salonuna ilerlemişti.
"Bir de çift koltuklarını mı seçtiniz?"
Jimin, Hoseok'a dönüp dil çıkarmıştı ve Jungkook'un kolunun altına sığınmıştı. İkili en arka sıraya giderken Yoongi ise kafasını arkasına çevirip Hoseok'a bakmıştı. Gencin hala bilet kağıdıyla bakıştığını görünce gencin bileğinden tutup arka sıraya sürüklemeye başladı. En köşede ki koltuğa oturduklarında Yoongi gülerek etrafa bakıyordu.
"Neye gülüyorsun bakalım?"
"Hiççç."
Yoongi gülerek oturduğu koltuktan kalktı ve o sırada perde de ki film oynamaya başladı. Hoseok sorar bakışlarla önünde dikilen gence baktı.
"Hemen geleceğim soğuk bir şeyler alacağım sen de ister misin?"
"Tabii."
Yoongi gülerek arkasını dönerek ilerledi. Hoseok ise yüzünü yumruk yaptığı eline dayayıp gencin arkadan giden görüntüsünü izledi. Siyah pantalonu ince bacaklarını sarmalamış kalçaları belirgin bir şekilde duruyordu. Aradan 10 dakika geçtikten sonra Yoongi geri gelmiş kendisini koltuğa atmıştı ve yayılarak oturmuştu. Elinde ki soğuk içeceği de Hoseok'a uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fètìsh Lìst | Sopè
FanfictionHoseok, Yoongi'nin odasını karıştırırken kink listesini buldu ve işaretlediklerini yapmaları için teklif de bulundu.