І сказав Ісус юдеям, які увірували в Нього: «... і пізнаєте істину, і істина зробить вас вільними»
Євангеліє від Іоана 8, 31:32
1998. Жовтень. Харків
Як зазвичай Ден, він себе так рекомендував, блукав центральними вулицями Харкова. Його прогулянки часто закінчувалися майже однаково, він заходив у квартиру свого знайомого будинку 33, де збиралися « вершки суспільства» митці, художники, поети, письменники, архітектори, музиканти – це так як вони себе називали. Хоча це була інфантильних маргіналів із психологічними травмами та розладами єдине, що їх об'єднувало бажання втекти від буденної реальності, пошуки себе, прагнення просвітлення та банальне отруєння організму. Досягали цих цілей шляхом вживання наркотичних, психотропних та психоделічних засобів. Алкоголь у цій спільноті був поза законом. Проте не повний список всього дозволеного був вражаючий: супер-клей, бензин, героїн, ЛСД, екстазі, мескалін, конопля, гашиш, кокаїн, кодеїнові речовини. Це частина із того, що міг на швидку згадати Ден.
Товариство як називали відвідувачі був не великою квартирою у хрущовці. Дійства проходили там майже цілодобово, галас, музика завдавали багато дискомфорту сусідам. Майже 2 останні роки мешканці поверху писали заяви та звернення до усіх інстанцій міста, усіх рівнів – однак нічого не змінилося. Ходили чутки, що дехто із постійних членів цього кола були впливовими людьми, тому блокували усі скарги та подальші рішення. Зрештою частина людей виїхала, інша якось адаптувалася.
Дизайн квартири був у гротескних настінних малюнків кожен відвідувач вважав за свій внутрішній обов'язок залишити свій слід частинку себе у цьому місці. Стіни, підлога, стеля перетворилася на спільну різнопланову роботу сотні художників. Коли закінчилося вільне місце, то почали писати на попередніх, чеснотою цієї квартири була стеля, оскільки вона була найяскравіша, найзмістовніша, найрізноманітніша. При правильному настрої перебування було схоже на відвідування планетарію.
Сам Ден був байдужий до таких забав не дуже розумів її суті, проте був переконаний, що це створює неповторну містичну атмосферу і за це він любив проводити тут час.
На перший погляд здавалося, що цей захід походив на циганський табір, тобто будь-хто міг брати участь у пошуках чи втечі від самого себе. Проте, щоб стати офіційним відвідувачем треба, щоб тебе привів сюди хоча б один раз один із постійних членів товариства їх було 13 чоловік. Ден не був одним із них близько місяця тому його привів сюди один із обраних за те, що свого часу він відбив його у місцевої «бикоти» на дискотеці, тоді Ден вживав періодично пиво і використав повну пляшку, щоб врятувати товариша, розбивши голову одному із зухвальців. Але то стара історія, відтоді не вживає алкоголь та не відвідує дискотеки.
YOU ARE READING
Боги, які грають у людей
Mystery / ThrillerНе велика оповідь про пошуки себе різними шляхами, місце у всесвіті, пробудження та вибір. Свобода і знання - найголовніше для розуміння.