« У кого є « Чому», той завжди витримає «Як»
Фрідріх Ніцше.
Наступний тиждень Ден був дуже зайнятий. Основним заняттям, що приносило йому гроші були послуги дизайнеру інтер'єру, які він надавав заможнім людям – від вибору меблів до кольору чайника на кухні. Кілька років назад його знайома згадала про нього у статті та згадувала про нього як професіонала у високих колах міста. У той період у них були стосунки, Ден грав роль її хлопця, проте вони розуміли, що це тимчасово та імпульсивно.
Зараз вона головний редактор столичного журналу, одружена і чекає дитину. Вони періодично спілкуються принаймні раз у квартал колишня телефонує йому дізнатися як справи, це була одна із причин, чому ще не викинув телефон. Вони мали історію, цю історію забувати чи виносити на загал ніхто не бажав.
Зробивши розумний вигляд він допоміг дружині одного із місцевих бандитів підібрати меблі для нового будинку. Публіка малоприємна, але платили завжди валютою і подібні знайомства у цей буремний час був дуже доречний.
Усі ці дні Ден був у зав'язці, бо до роботи ставився серйозно і ніколи не дозволяв собі приходити до клієнтів під « кайфом». Одягався просто та стильно, сірі брюки, синій чи рожевий світер, білу чи синю сорочку, під настрій міг одягти білий нашийний шарф. Але незмінними завжди був його зарозумілий жаргон великого митця: вінтаж, лакшері, барокко, модерн та фірмові окуляри RayBan Wayfaware. Наприкінці робочого тижня він як звичайний офісний планктон чекав закінчення роботи і нагоди забутися у пошуках себе.
Неділя. Вечір. Він прямує до будинку 33. У кишені він мав кілька грамів кокаїна, героїна та десяток пігулок екстазі за гарного настрою він щедро ділився своїми запасами із товариством.
Ритуал привітання із Віталіком пройшов буденно як і очікував про дівчину він нічого не дізнався. Хоча йому наче здалося, що колишній бандит посміхнувся, але у моменти емоційного балансу все здається іншим. Це був один із пікових періодів піднесення перед непередбачуваними передами настрою та гострої самокритики.
Містична атмосфера квартира із знайомими чарівними ароматами збуджували і хвилювали. Весь досвід людства і знання всесвіту зберігалися у невидимій сфері світла, який знаходився під стелою у вигляді хмари.
YOU ARE READING
Боги, які грають у людей
Misterio / SuspensoНе велика оповідь про пошуки себе різними шляхами, місце у всесвіті, пробудження та вибір. Свобода і знання - найголовніше для розуміння.