Társ

1.2K 55 1
                                    

- De cukik! Mondta asszem Kyra.

Reggel mikor felébredtem kiabálást és morgást hallottam. Rendet kell tennem. Mikor lementem a levegő bentrekedt . Elkezdtem morogni. Hogy miért? Mert Jack most akarta felnyársalni livet. Letette a kést és elment. Odabujtam livhez majd  isszaváltzoztam csak igy ösztönösen. Nemtudom mi volt ez de baj éreztem.Egyszercsak lövés majd egy kis fájdalom altató.

Mikor felébredtem székhez voltam kötözve. Előttem egy ajtó mögöttem meg egy ágy. Zárkattánás és egy pasas lép be rajta.
- Szia aranyom. Látom felkeltél . Emlékeszel rám? Tudod  te azt akit a falhoz dobtál! Most egy kicsit játszani fogunk.- jelentette ki majd nekem egyből bent rekedt a levegő. Hogy mi??? Megfogerőszakolni vagy mi?
- Nyugi . Csak annyi hogyha rossz leszel fájni fog hozott oda egy csomó kést. Ekkor eszembe jutott valami hiszen nekem képességeim vannak. Arra gondoltam hogy tűz van körülöttem. Sikerült. Megdöbbenve nézett rám majd mikor már a köteléket leégettem magamról vizzel eloltottam. Majd kiengettem a szárnyam és haza repültem. Otthon nagy volt a feszültség. Mikor betoppantam mindenki rám kapta tekintetét és oda jöttek megölelni.
- A..... a szemed. - ekkor belenéztem a tükörbe és égett a tüz a pokol.
- sajnálom nekem mennem kell a pokolba mert oda mindennap lekell néznem és úgy látszik szükségük van rám.- mondtam majd azzal a pillanatban már a pokolban voltam. Elöttem az első pokol ura volt.
- Mi a baj? - kérdeztem váratlanul. Pördült egyet tengelye körül majd egyenesen a szemembe nézett .
- Jah csak annyi sok lett a beteg és panaszkodnak  ekem de ezt neked kell elintézni. Hosszú dolgod lesz. - engedett előre. Hosszú sor állt ott .
- FIGYELJETEK!! - kiabáltam.- elsőnek is akik beteggel jöttek jöjjenek majd olyanok akiknek súlyos problémái vannak!-mondtam majd nyugottan jöttek elém.
- Felség ! A lányom nagyon beteg lett félek hogy már nem lesz köztünk.- mondta sírva egy nő.
- Nyugodjon meg kérem !- mentem oda majd a kezem rátettem a hasára a kislánynak és megint a fehér fény lobbant fel. Csodálkozva nézték ahogy a kislány majd repes az örömtől és megölel.
- Nagyon szépen köszönöm nemtudom hogy háláljam meg .- mondta a nő.
- Semmiség hiszen  ezért vagyok hogy segítsek nemde? Na de ne tartsa fel a sort nagyon szivesen tettem- mosolyogtam. Asszem ez jól ment.  Igy jöttek sorra az emberek majd mikor az utolsót is lerendeztem a kastély kapuit lezárták de egy kislányt nem engedtek be ezért oda mentem és lehintettem az őröket és legugoltam a kislány elé.
- Kérem segitsen az anyukám nagyon beteg és én élek vele egyedül ezért ide jöttem hogy segitséget kérjek lécives kérem szépen segitsen!!- könyörgött a kislány.  Csodálkozva néztem rá majd felkaptam az ölembe .
- Mutasd az utat rendben? - kérdeztem mire egy nagy bólogatás volt a válasz kb. 1 óra mulva oda értünk. Ilyen hosszu távot megtett az anyukájáért? Bementünk az anyuka kiszáradt volt és nagyon rosszul festett. Oda mentem hozzá és rátettem a kezem ahogy mindig a fény megjelent. És az anyuka ismét életre képes volt.
- Nagyon szépen köszönöm és- nem engedtem hogy befejezze.
-Kérem ne hálálkodjon eleget hálálkodtak már nekem . Umm remélem jól van. Egy nagyon aranyos kislány avan magának. Nagyon becsülje meg mert bátor és kitartó! - mondtam majd a  nő bólintott.
- kér egy teát? Nemes egszerűséggel nem fogadtam el hiszen sietnem kell vissza mert a falkám egyedül van és rossz érzésem van.
- nem köszönöm mennem kell. - kieresztettem a szárnyam és berepültem a kastélyba elköszöntem és haza mentem. Mire haza tértem egy nagy csata fojt kint. Gyorsan átváltoztam a szárnyam kiengedtem és kimentem. Egyből lenyugodott mindenki majd megláttan az alfát a fekete farkast .
- Mi örténik itt? Kérdeztem.
- Hát csak ide jöttek és azt mondják hogy harcolni akarnak ezért harcolni kezdtünk.
- távozzatok!! Morogtam a farkasokra majd egy kő falat huztam elénk vagyis köréjük és megtöltöttem tüzzel. Azok hamuvá lettek és szelet csináltam ami elvitte azokat a végén kimerülten estem össze a szárnyam behúzódott és visszaváltoztam ahogy a többiek is. Brian felkapott majd ahogy a szemembe nézett énis az övébe és képfoszlányok jöttek elő.

                Brian kicsiként.
       Brian ahogy játszik.
   Brian ahogy felnő.
Brian ahogy elveszíti családját.
              Brian ahogy sir.
     Brian ahogy átváltozik.
  Briam ahogy szalad .
Brian aki most engem tart a kezében.

Mikor végre visszatértünk nem értettem mi volt. Aztán leesett bevésődtünk egymásnak. Ő lesz a társam ő is visszatért és bevitt a házba. Leültetett az ágyra .
- Hát nem gondoltam volna.-mondta majd átváltozott a nyakába csillag nyakörv jelent meg . Ahogy mondtam. A szeme szineket kezdett felvenni. Piros vagyis tűz kék avgyis víz szürke vagyis szél . Fehér vagyis pusztítás. Ennyi . Ő .... is megkapta a pusztítást!!!! Nagyon örültem átváltoztam és ráugrottam majd elkezdtem nyalogatni őt ő is visszanyalt majd felkeltünk elkezdtünk körözni igy ez azt jelenti ez a körözés hogy megjelöljük párunkat. Én a nyakára akartam egy harapást míg ő a vállamra. Bólintottam majd oda jött hozzám és megjelölt iszonyatosan fájt. Felis nyüszítettem mire egyből elengedett de a nyom ott maradt és egy fognyom volt helyette vagyis egy farkas fog nem egy farkas ami a holdba vonyít. Énis megjelöltem neki pedig egy farkas volt ott pontosabban két farkas aki a fejét dönti egymásnak. Ő nem nyüszített fel. Ezt a jelenetet mindenki látta.......

A Fehér Farkas ( Alakváltó!)Where stories live. Discover now