Зомбита

9 0 0
                                    

Веднъж в една тъмна нощ група приятели се разхождали . В групата били Джени, Ралф, Лари, Кери и Крейн. Те излизали всеки ден и били много сплутени. Но тази вечер не била като другите. Те спрели да си вземат нещо за ядене  от бензиностанцията. Върте светло, но нямало никой. Те решили да влязат. Видели че е било отключено. След като влезли решили да видят къде е продавачът. Като се приближили до касата видели че той лежи мъртъв на земята. Те се уплашиха. Веднага звъннали на бърза помощ но нямало обхват, а бензиностанцията се намирала на километър от града. Те били сами. Огледали се да видят кой е сторил убийството, но нямало никой. Бързо излезли и видели че е станало още по тъмно. Понеже нямало улични лампи те решили да поемат на някоя произволна страна. Докато ходели чули че някой шепти имената им. Обърнали с ено нямало никой. Продължили. След някоя минута същото се повторило. Вече разбрали че някой ги следи.
 
Джени:Хора трябва да по бързаме. Не сме сами.

Лари:Да. Тя е права.

Отново тръгнали но този път по бързо. Отново някой прошепнал техните имена. Пак се обърнали да видят кой е и видели една тъмна сянка. Хукнали да бягат но какво да видят сянката ги преследвала. След известно време намерили една изоставена къща и се скрили там. Вече били в безопасност. Поне за сега. Решили да от седнат там за ноща.
На сутринта всичко изглеждало добре. Те намерили правилният път към града...... . Вече наближава ли. Виждали града.
Всеки се прибрал в дома си. Но по едно време Джени звъннала на Кери разтревожени по телефона.
Тя чула как Джени плаче. Попитала я какво става, а тя отговори че някой чука по вратата силно. Всички тръгнали да и помагат. Стигнали до дома и. Видели продавача от бензиностанцията целият покрит в кръв пред вратата и да драска по нея. Веднага намерили една стара лопата в двора и се затичали към него. Ралф го удари и той падна. Влязоха при Джени която стояла пред прозореца и плачела. Казали и да се успокой защото всичко свършило. Но тя посочил прозореца и те видели стотици мъртавци да обикалят по улиците. Тогава разбрали че нищо не е свършило а тепърва започва.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

зомбитаWhere stories live. Discover now