71. Történet: Nyilvánosan Fortnite

2.3K 166 10
                                    

(Az órán játszottunk egy iskolai balhé szerepjátékot ahol volt 2 fiú, akik összeverekedtek valamin és az apjuk is ott volt, az egyiknek idegbetegnek kellett lennie a másiknak meg nyugodtnak, volt bíróság csoport, kérdező, szemtanú csoport is)

Martin (A zaklatott 1): Na képzelje el bíróság, hogy ez a gyerek itt mellettem NYÍLVÁNOSAN Fortniteozott!

Boti (Zaklatott 2): 😂😂😂

Martin: Oda mentem hozzá mondtam, hogy ne tegye majd oda jött és meglökött, hát kérdem én ilyet hogy tehet?!

Boti2 (Martin apja): Ja, az ön fia egy elkényesztetett fasz.

Ádám (Boti1 apja): Na na ide figyeljen! Az én fiam nem csinált semmi rosszat, csak Fortniteozott!

Martin: Na akkor elmondom az én álláspontomat vagyok én az ártatlan aki meglátja, hogy nyílvánosan Fortniteozik és oda megyek megkérni, hogy ne Fortniteozzon nyílvánosan, majd meglökött.. olyan bibis lett a lábam, hogy nem hiszem el..

Boti2: Így van a fia majdnem megölte a fiamat ez minimum egy életfogytiglant érdemel ha nem kettőt!

Hero (Az igazgató): Halkuljon el most már maga tájparaszt!

Boti2: Én vagyok a tájparaszt bazdmeg? Ez megy neki a fiamnak!

Hero: Takarodjon ki!

Boti2: Minek takarodjak ki? Te hívtál ide basszus 😂

Hero: Vagy normális lesz vagy mehet ki azon az ajtón még a fia egybe van!

Boti2: DE MILYEN BÍRÓSÁG EZ?! Maga hívott ide ráadásul az iskola igazgatójaként megfenyegeti az áldozatot, történetesen a fiamat amikor én kiabálok és hogyha kiabálok is akkor se a fiam szívja már meg!

Boti1: Na ide figyeljetek elmondom az igazat!

Boti2: Ez a fasz az igazat.. hogyne..

Martin: Fortniteoztál nyílvánosan fogadd el..

Boti2: Így van..

Boti1: Na otthon ültem és apától megkérdeztem, hogy Fortniteozhatok-e megengedte mert nekem megszokták engedni képzeld el, otthon Fortniteoztam meglátott az ablakból, hogy jól játszok és megvert.

Martin: Én vertelek meg? A parkban voltál és mindenkit zavartál így udvariasan oda mentem, hogy ne Fortniteozz légyszíves.

Boti1: Hát mert jól játszok!

Boti2: Köcsög fasz rátámadtál a fiamra

Hero: Álljon le vagy agyon lövöm magát a poggyászomban lévő stukkerrel

Boti2: Stukker geci.. ez a Bláthy basszus az igazgató gépfegyverrel járkál és ha nem tetszik neki valami akkor itt haltál meg golyó által.

Hero: Kispisztollyal, nem gépfegyverrel azért tudjad hol a helyed!

Martin2 (Kérdező): Amúgy meg előbb még nem otthon voltál?

Boti1: Kiforgatták a szavaim

Ádám: *felteszi a szemüveget* Szerintem a kedves fia öhm túl nagy tiszteletlenséggel ment neki az én fiamnak, semmi köze annak hogy hol Fortniteozik..

Boti2: Gyorsan vegye le a szemüveget mert így nem tudom magát komolyan venni

Ádám: 😂😂😂

Pepsi (Kérdező): Amúgy miért kell az egész iskolát összehívni egy olyan esetre ami iskolán kívűl történt? 😂

Tanár nő: Na itt a Detektívünk 😂

Hero: Gyo Szabigyerek megmondtad a tutit!

Norbi (Szemtanú): Amúgy meg Martin Bombázta szét Botit

Boti2: Maga itt sem volt azt sem tudom ki maga húzzon a faszba!

Tamás: Boti volt tuti

Boti2: Na végre egy okos ember ezért majd lehetsz a barátom.

Tanár nő: Na akkor döntsünk a két srác sorsáról;
1 - Igazgatói megrovás
2 - Kirúgjuk az iskolából
3 - Kirúgjuk az ország összes iskolájából..

Boti2: Ilyet lehet csinálni?!

Tanár nő: Igen.

Hero: A bíróság úgy döntött, hogy Botit igazgatói megrovásban részesítem, Martint pedig elbocsájtjuk az iskolából;

Boti2: Dögölj meg hallod!?

Hero: Kussolj már vagy kirúgunk!

Boti2: Nem is dolgozok itt!

Hero: Gratulálunk fel van véve

Boti2: Oh köszönöm :3

Hero: Na most telt be a pohár, kirúgunk!

Boti2: Kurva anyád!

Hero: Örüljön, hogy nem az ország összes iskolájából basztam ki a fiát!

Boti1: Nem tetszett, hogy Fortniteba Default Skinem van..

Martin: Ha nyílvánosan Minecraftoztál volna azzal nem lett volna semmi baj!

Boti2: Pontosan mert az egy kreatív játék

Tanár nő: És nem is vagy az apja

Martin: MI??!!

Boti2: Mi van?

Martin: ADOPTÁLVA VAGYOK?!

Boti2: Ilyet nem is mondtam Tanár nő!

Martin: ADOPTÁLVA VAGYOK!

Boti2: Nem vagy Adoptálva!

Martin: Hálistennek

Ádám: Nevelje meg a fiát, mert *felveszi a szemüveget"* olyan mint az apja

Boti2: Vegye le rohadt gyorsan 😂

Hero: Hasítson szíjat a hátából!

Boti2: Magát hogy vették fel ide azt sem értem.

Hero: Én vagyok itt a legokosabb

Boti2: Magánál az is okosabb aki nem szólt semmit!.

Hero: Takarodjon MOST!

Boti2: Elmegyek de ha bármikor összefutok magával vagy a fiam fog találkozni magával megkéseljük!

Hero: Várlak te barom! Dögöljön meg és jöjjön máskor is!

Boti2: Csak kapjam el a nyakad hallod...

Röhögtet az osztály [RÖHÖGTET 3.] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now