ʀᴜʟᴇs

66 6 4
                                    

i wasn't happy with the lack of activity in my last one, so here i am again.
if i has a quarter for every time i started and deleted an individual roleplay, i'd be rich.

N. ᎾNᎬ
ᴛʜᴊs ɪs ᴀ ʟɪᴛᴇʀᴀᴛᴡ ɪɴᴅɪᴠɪᴅᴜᴀʟ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ʙᴏᴏᴋ. ᴛʜᴀᴛ ᴍᴇᴀɴs, ʏᴇs, ɪ ᴅᴏ ᴇxᴘᴇᴄᴛ ᴀ ғᴇᴡ ɢᴏᴏᴅ ᴘᴀʀᴀɢʀᴀᴘʜs. sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs, ᴡʜᴇɴ ɪᴍ ɴᴏᴛ ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ᴏʀ ғᴇᴇʟɪɴɢ ᴜɴɪɴsᴘɪʀᴇᴅ, ɪ ᴄᴀɴ ᴡʜɪᴘ ᴜᴘ ᴛᴡᴏ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ᴡᴏʀᴛʜ ᴏғ ʀᴇᴘʟʏ. ɪ'ᴍ ɴᴋᴛ ᴀsᴋɪɴɢ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs ᴛᴏ ʙᴇ ᴛʜᴀɢ ᴅᴇsᴄʀɪᴘᴛɪᴠᴇ, ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ᴀ ʀᴇᴘʟʏ ʙɪɢ ᴇɴᴏᴜɢʜ ғᴏʀ ᴛᴡᴏ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ɪs ʀᴘᴇᴛᴛʏ ᴅɪғғɪᴄᴜʟᴛ, ʙᴜᴛ ɪ ᴅᴏ ᴀsᴋ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ɢɪᴠᴇ ᴍᴇ ᴀᴛ ʟᴇᴀsᴛ ᴛᴇɴ sᴇɴᴛᴇɴᴄᴇs, sɪx ɪғ ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ʟᴇɴɢᴛʜʏ ᴀɴᴅ ᴅᴇsᴄʀɪᴘᴛɪᴠᴇ.

ᴡʜᴀᴛ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ᴅᴏ:
sʜᴇ sɪɢʜᴇᴅ. "ɢʀᴇᴀᴛ." sʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ, ᴅɪssᴀᴘᴏɪɴᴛᴇᴅ. ᴡʜᴇɴ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ʙᴜs ɢᴏɪᴊɢ ᴛᴏ ᴘɪᴄᴋ ʜᴇʀ ᴜᴘ? ᴡʜᴇɴ sʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀɪɢʜᴛ, ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀs sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ ᴀ ᴍᴀɴ ᴛʜᴇʀᴇ. sʜᴏᴜʟᴅ sʜᴇ ʙᴇ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ?
ᴛʜɪs ᴡᴀs sɪx sᴇɴᴛᴇɴᴄᴇs, ʙᴜᴛ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇɴᴛ ᴅᴇsᴄʀɪᴘᴛɪᴠᴇ ᴀᴛ ᴀʟʟ!

N. ᎢᏔᎾ
ᴘʟᴇᴀsᴇ ʀᴇғʀᴀɪɴ ғʀᴏᴍ ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛʟʏ ᴛᴀɢɢɪɴɢ ᴍᴇ. ɪ ᴡᴏʀᴋ ᴍᴏsᴛ ᴅᴀʏs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡᴇᴇᴋ, ᴀɴᴅ ᴡʜᴇɴ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴡᴏʀᴋɪɴɢ, ɪ ᴅᴏ ʟɪᴋᴇ ᴛᴏ ᴇɴᴊᴏʏ sᴏᴍᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏsᴇʟғ, sᴏ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴀʟᴡᴀʏs ʀᴏʟᴇᴘᴘᴀʏɪɴɢ. ᴀɴᴅ ɪғ ʏᴏᴜ sᴇᴇ ᴍᴇ ᴏᴊ, ɪ'ᴍ ᴍᴏsᴛ ʟɪᴋᴇʟʏ sᴜᴘᴇʀ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛᴇᴅ ɪɴ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ, ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʟᴇᴛs ғᴀᴄᴇ ɪᴛ, ᴡᴇ ᴄʜᴏᴏsᴇ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇs. ᴅᴏɴᴛ ғʀᴇᴛ! ɪ'ʟʟ ʀᴇᴘʟʏ ᴇᴠᴇɴᴛᴜᴀʟʟʏ! ᴛᴀɢɢɪɴɢ ᴊᴜsᴛ sᴛʀᴇssᴇs ᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ ʀᴇᴅᴜᴄᴇs ᴍʏ ᴅᴇsɪʀᴇ ᴛᴏ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ. ᴛʜᴇʀᴇғᴏʀᴇ, ᴛᴀɢ ᴍᴇ ᴛᴡɪᴄᴇ ᴀ ᴡᴇᴇᴋ.

N. ᎢᎻᎡᎬᎬ
ɪ'ᴍ ᴛᴏᴛᴀʟʟʏ ᴏᴋᴀʏ ᴡɪᴛʜ sᴍᴜᴛ, ᴛʜᴏᴜɢʜ ɴᴏᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ. ɴᴏᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴏᴊᴇ ɪs ᴏᴋᴀʏ ᴡɪᴛʜ ɪᴛ, ᴀɴᴅ ᴛᴏ ᴀᴠᴏɪᴅ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴛᴀᴋᴇɴ ᴅᴏᴡɴ, ᴀɴʏ sᴇxᴜᴀʟ ᴀᴄᴛɪᴠɪᴛʏ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴍᴏᴠᴇᴅ ᴛᴏ ᴘᴍ ᴏʀ ᴛɪᴍᴇsᴋɪᴘᴘᴇᴅ.
ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ʀᴏʟᴇᴘᴘᴀʏ ɢᴇɴʀᴇ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ғɪʀsᴛ ᴘᴀssᴡᴏʀᴅ.

N. FᎾᏌᎡ
ᴘʟᴇᴀs ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴀʟᴇ ᴀɴᴅ ғᴇᴍᴀʟᴇ ᴀᴊᴅ s ᴛʜᴇᴍ ǫᴜᴀʟʟʏ. ɪ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ʙᴜᴍᴍᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴡʜᴇɴ ɪ sᴘᴇɴᴅ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴡᴏʀᴋ ᴏɴ ᴍʏ ғᴇᴍᴀʟᴇs, ᴏɴʟʏ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ɪɢɴᴏʀᴇᴅ. ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ᴀɴ ᴇxᴄᴇᴘᴛɪᴏɴ ᴛᴏ ᴛʜɪs ʀᴜʟᴇ:
ᴀ.) ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴜɴᴄᴏᴋғᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴘʟᴀʏɪɴɢ ᴍᴀʟᴇs
ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴᴛ ʟɪᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɴᴏᴛ ᴄᴏᴍғᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ᴘʟᴀʏɪɴɢ ᴍᴀʟᴇs ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ. ɪ ᴀʟsᴏ ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ ʙxʙ ᴏʀ ɢxɢ ᴄᴏᴜᴘʟᴇs; ᴀʟʟ ʀᴏᴍᴀɴᴛɪᴄ ᴘʟᴏᴛs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʙxɢ, ᴀs ᴛʜᴀᴛ ɪs ᴡʜᴀᴛ ɪ'ᴍ ᴍᴏʀᴇ ᴄᴏᴍғᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ᴡɪᴛʜ.

N. FᏆᏙᎬ
ᴄᴇɴsᴏʀ ᴀʟʟ sᴡᴇᴀʀɪɴɢ / ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ ғɪɴᴅs ᴏғғᴇɴsɪᴠᴇ. sᴇᴄᴏɴᴅ ᴘᴀssᴡᴏʀᴅ ɪs ʏᴏᴜʀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴘʟᴏᴛ ᴛᴡɪsᴛ ɪɴ ᴀɴʏ ɴᴏᴠᴇʟ, ᴍᴏᴠɪᴇ, sʜᴏᴡ, ᴏʀ ʀᴏʟᴇᴘʟᴀʏ

N. ᏚᏆX
ᴜsᴇ ʀᴇᴀʟɪsᴛɪᴄ ғᴀᴄᴇᴄʟᴀɪᴍs; ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴀ ғᴀɴ ᴏғ ᴀɴɪᴍᴇ ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴀɪᴍs. sᴏʀʀʏ!

ᗩᒪᔕO, YOᑌ ᗰᗩY OT ᗰᗩKE ᗩ ᖴOᖇᗰ ᑌᑎTIᒪ YOᑌ ᖇEᑫᑌEᔕT ᗩ ᑕᕼᗩᖇᗩᑕTEᖇ. ᗩᑎᗪ ᗩᒪᒪ Oᖴ ᗰY ᑕᕼᗩᖇᗩᑕTEᖇᔕ ᗯIᒪᒪ OᑎᒪY ᕼᗩᐯE ᖴOᑌᖇ ᔕᑭOTᔕ, TᕼOᑌGᕼ Iᖴ TᕼEY'ᖇE ᑭᖇETTY ᑭOᑭᑌᒪᗩᖇ, TᕼEY ᗰIGᕼT ᕼᗩᐯE ᔕI᙭.

a girl worth fighting for★Where stories live. Discover now