essieschrijft
Deze opdracht was zo veel moeilijker dan ik in eerste instantie dacht en het feit dat ik drie covers moest maken, maakte dat het me ook zo'n vier dagen heeft gekost.
Ik ben erg trots op de eerste en deze was ook het meeste werk.Eerst moest ik de achtergrond van de hele foto wegknippen, daarna een fatsoenlijke vlam zoeken, die ook uitknippen, goede filter eroverheen, zodat het een andere kleur kreeg en toen heb ik zelf de "ring" eromheen getekend. Er stond nergens vermeld of mijn naam er ook op moest of niet, dus heb ik dat niet gedaan.
Cover twee kostte minder tijd, maar de 'voorbereiding' was wel lastig. Ik wou eerst iets doen met hetzelfde concept als de vorige cover, maar ik wist niet zeker of dat geaccepteerd zou worden.
Ik ben erg tevreden over deze cover hoewel het gewoon een plaatje is met tekst.
Voor cover nummer drie had ik een ruime collectie plaatjes, maar die waren meestal in landschap, waardoor het niet geschikt was voor deze opdracht. Uiteindelijk heb ik een plaatje gevonden met een beetje een mengeling van de twee vorige covers en die heb ik gebruikt.
De letters kostten veel tijd en ik ben best wel blij met het resultaat.
Wat er ook gebeurt of ik win of niet, in elk geval bedankt essieschrijft dat ik mee mocht doen met de wedstrijd.
Ik deed een beetje mee voor de lol, en dacht oprecht dat ik in ronde een al zou afvallen. Ik heb geleerd om me een beetje aan te passen, want de laatste twee covers zijn niet de covers die ik normaal zou maken. Dankjewel hiervoor <3