Така продължи до момента,в който те трябваше да тръгват и аз и Ива бяхме съкрошени и те трябваше да се връщат в Сеул скоро и имат участие,заради което те не могат да останат.След 1 ден те трябваше да тръгват и заради това ние направихме така,че последната им вечер в България да бъде незабравима...(страхотна вечеря,разговори и още нещо).След като вечеряхме ние си поговорихме с тях и Джими и Ива си отидоха в стаята...тогава Куки ме викна в спалнята ни и направи така,че и аз да съм най-щастливата жена на този свят...
Г.Т /Автор/
В стаята на Джими и Ива нещата се развиха пъти по-бързо...Те просто влязоха в стаята си и Джими я бутна на леглото с думите-"Ще бъда много лош!" и така вечерта премина много бързо и палаво и на сутринта те се събудиха , а в 19:30 те трябваше да са на летището , а до тогава двойките отидоха на закуска в Старбъкс за кафе и в Макдоналдс за храна,понеже тяхната закуска беше по времето на обяда , а до полета те не трябваше да ядът.
/Миа/
След като се прибрахме от закуската/обяда аз осъзнах,че презервативът се е скъсал и казах на Куки за това и тогава рязко ми прилоша,той се уплаши,но аз просто повърнах и му казах ,че съм добре,но тогава осъзнах ,че съм бременна и казах новината първо на Ива,тя ме посъветва да кажа и на Куки....Когато му съобщих новината той се разплака и излезе бягайки...аз си помислих,че той ме изоставаи ,но след около 30 минути той се върна с цветя,пл.мече ,а след като ми ги даде аз му казах как се почувствах,а той ми отговори-"Сега ще бъдеш много по-добре!"...Тогава той падна на колене, извади една червена кутийка от своят джоб и когато я отвори вътре имаше пръстен...тогава осъзнах,ме той ми предлага брак и плачейки му казах "Да!"Надявам се да ви е харесало,а за повече глави vote-вайте и не последвайте...Чао!
YOU ARE READING
Света на любовта
RomanceТук разказвам само за нас ,а в следващите глави очаквайте драма,любов и още много интриги.