ewkhj

4.2K 347 450
                                    

O fotoğraf siteden kaldırılmıştı ancak Ekrem çok sinirliydi. 

Hemen binaliyi aradı.

"neden boşaldığım fotoyu tüm dünyaya duyurdun amk?"

"çünkü çok güzeldin. diğer insanların senin bu güzelliğini bilmemesi.. haksızlıktı bu."

mal ekrem bu söze düştü tabii ki de. "seni seviyorum Binali"

"ben de çükünü seviyorum"

"çok romantiksin amk"

"biliorm"

Ekrem aniden içeri giren asistanına baktı. telefona "ben sizi sonra arayacağım yıldırım bey." dedi ve kapattı. Oysa bekrem shipper her şeyden haberdardı. Babalarının gizli gizli yazıştığından ve telefonda konuştuğundan haberdardı.

ama ulan, diye düşündü. ya telefon görüşmeleri dinleniyorsa? işte o zaman sıçarlardı.

"efendim sözcü tv aradı. şu söyleyişi için hazır olup olmadığınızı merak etmişler."

"söyle onlara bir değişiklik oldu." bekrem shipper gözlerinden kalpler çıkarak bekledi. İmamoğlu "o canlı yayına Binali pezevenginin de katılmasını istiyorum. söyle onlara."

bekrem shipper her seyi bekliyordu ama bunu beklemiordu. "TAMAM EFENDİ!!!!!!" dedi buyuk bir coşkuyla.

bekrem gelmiş geçmiş en güzel shipti. 

HANGİ SHIP CANLI YAYIN AÇIP SORULAR CEVAPLARDI Kİ. neredeyse tüm kpop camiasındaki shipler, diye düşündü bekrem shipper üzülerek. 

ama biliyordu ki onlar gösteriş içindi ve samimiyetsizdi. BEKREM REAL, diye düşündü ve sözcü tvyi arayıp o mükemmel haberi iletti,,,

BENİMSİN!! ~ bekremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin