3.Bölüm

708 39 11
                                    

Hatırlatma
_____________________________________________

Uzun bi sessizlik ve göz göze gelmeden sonra kapıyı kapattı elimden tutarak yukarı çekiştirmeye başladı

"Miran napıyorsun?"

"Reyyan zorlama kızım ya"

"Ne zorlama napıyorsun diyorum"

Odama gelmiştik bile kapıyı açtı beni odaya soktu sonra kendisi geçip kapıyı kilitledi.

"Miran napıyorsun,kapıyı aç ve git yoksa bağrırım anlı..."

Miran dudaklarımızı buluşturmuştu engel olmaya çalışıyordum ama ellerimi iki eliyle sarıp sarmalamıştı.bir süre sonra karşı koymayı bıraktım.Öpücüğüne karşılık veriyordum.bağırmıyacağımı anladı ki,ellerimi serbest bırakıp belime sarıldı bende ellerimi yanaklarına yerleştirdim.
_____________________________________________

Miran
Yanıyordum, kül olmuş yanıyordum, Onu da yakıyordum.Bırakmalıydım o dudakları başkasına sevdalıydı o ama neden karşılık veriyordu ki

     -Miran birden ittirdi Reyyanı

"Napıyorsun delirdin mi ?"

"Delirdim başkasına sevdalısın, beni öpüyosun??
Sikerim böyle işi ben"

Reyyan
Mardin'den bi rüzgar esti, Hayatıma altın tozu serpti.Aklımı karıştırıyodu.başka biri için evleniyordum ama onun için yanıyordum.bi insanın ateşi yükselir ya işte şuan ateşim öyle yükseliyordu.Hayatımda onu istiyordum ama olmaz, Olamazdı.

"Cevap versene, Niye cevap vermiyosun?? Naptığının kendi bile farkında değil"

"Ben cevap veremiyorum sen ver?
Ne bakıyosun bi cevap ver?
Veremedin değil mi?
Sen neden öptün beni, hadi öptün, başkası için yanarken neden öptün beni ?"

Miran
Mardin'den bi rüzgar esti, Saçlarının kokusu beni sarhoş etti.Biri için evlenmiyordum seninle, sevdalıyım sana kendimi bildim bileli, istemedin ki zalımın kızı, yüz verdin de ben mi istemedim?

"Canım istedi öptüm."

"Canın istedi he, sen kimsin, sen kimsin de canın isteyince öpüyorsun hadsiz, ne sanıyosun kendini, anlaşmamızı unuttun mu? Eğer unuttuysan hatırlat..."

     -Miran tekrar vücutlarını birleştirdi, ve dudaklarını, Reyyan'ın başka birisi için onunla evlenmesi ağrına gidiyordu Miran'ın deli oluyordu.Reyyan ittirmeye çalıssa da bu iri cüsseli adamı itemiyordu ama karşılık da vermiyordu.Yatağa düştüler ama Miran dudaklarını hala ayırmadı.

"Zorla mı sahip olacaksın bana ?"

"Hayır Reyyan, anlamıyor musun ?"

"Neyi Miran ?"

"Acı çektiğimi ?"

"Nee, başkası için acı çekerken beni neden öpüyorsun ?"

     -Reyyan tokat attı.

Selam dostlar, kısa bi bölüm oldu.Çünkü saat gecenin 2'si buraya hiç uğramadığım aklıma geldi hemde fransadan arkadaşlarım geldi fırsatım olmadı.ama artık buralardayım.

Bu bölüm saçma mı oldu sizce?

4.bölüm 70 okunma, 15 oy olduğuna paylaşıcam.

Çok şey istiyorum ama birde, okuyanlar rica etsem beni takip edebilirler mi?😘

ÜVEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin