Elimi uzatıp elini son fıstığımı ağzına atarken yakaladım. Kızgın bir şekilde bana döndü gözleri.
"Ne yaptığını sanıyorsun?" dedim. Hızla elini çekti ve arka cebinden bir anahtar çıkardı.
"Ev arkadaşı olmak istediğin biri ile fıstıklarını paylaşmalısın." Kaşlarımı çattım.
"Öyle bir şey istemiyorum ama."
"Oh. O zaman bir kez daha düşünmelisin. Bir daha beni bulabileceğini sanmıyorum çünkü."
"Seni bulmak isteyen kim be!" diye çıkıştım. Yüzünü buruşturdu.
"Kaba olduğunu hissetmiştim. Hem de tam yedi ay önce. Seni adam etmek biraz vakit sürecek." Yavaşça kalktı ve üzerindeki yeşil ve mavi çizgili pijaması ile muslukta ellerini yıkadı.
Sonra bir anda dönerek elinin ıslaklığını yüzüme fırlattı. Su damlaları gözlüğümü ıslarken gözlerimi kapayıp dişlerimi birbirine bastırdım.
"Sen kaşınıyorsun!" diye bağırdım. Musluğa doğru koşup ellerimi ısladım.
"Uuuu~ Yeni sahip oyun istiyor." Tatlı bir şekilde kahkaha attı ama o sırada elimi yüzüne doğru salladım.
"Ve kazanacak."
Avuçlarına kadar çektiği elleri ile yüzünü silip gözlerini açarak bana döndü.
"Bu garip." deyip hımladı. "Bana karşılık veren ilk kişisin." Elini tokalaşmak ister gibi uzattı bana. "Kutsanmış olmalısın. Adım Mang. İsmimi kimseye söyleme." Ben de elimi uzattım ve tokalaştık. Elleri çok hoştu. "Şimdilik gidiyorum dostum ancak döneceğim."
Koskocaman gülümseyip ellerimize baktı.
Hızla karşılık verdim.
"Benim ismim de Taehyung."
"Sana TaTa diyeceğim."
Ardından ıslak ellerimizi ayırdı ve üzerine oldukça güzel oturmuş pijamasıyla kapıya yöneldi. Çorapları pembeydi. Benim gibi.
Gülümsedim.
Ayrıca iyi kalçaları vardı.
~|~|
Move
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[WO;ToM]-tatamang
Non-Fiction[tamamlandı] Mang ve TaTa biraz fazla özeller. Yedi ay önce bunu hissetmiştik. -which one:tata or mang?- --- Bşl:4519 Btş:4619 ×tümhaklarıjübiterdekipijamalaraaittir×