Unu - Zed

29 0 1
                                    

Bătăile in ușă devin tot mai insistente, fapt care l-a determinat pe Zed sa dea volumul melodiei din căști, la maxim.

"Deschide, mă, poate caută vreo păpușă", îi sugerează Lex.

- Taci dracu, nu-i nicio păpușă de-a ta la ușă.

Lex păstră tăcerea alegând să îl calce mai rau pe coadă decat o făcea acel necunoscut extrem de insistent.
Tânărul s-a ridicat din pat in ciuda împotrivirii celuilalt si cu pași chinuiți s-a îndreptat spre ușa.

"D..es..chide, fir-ar să fie"

- Stai naibii la locul tau și nu te băga.

Zed incerca cu orice preț să evite persoana de pe cealaltă parte a peretelui, ceea ce a doua lui conștiință  bagacioasă refuză să înțeleagă. Însă ce e facut, e facut cu un scop și nu pot să meargă decat inainte.
Ușa a fost deschisă si regretele nu-și mai aveau rostul acum. Demonul cu păr  sângeriu a tăbărât pe sărmanii băieți precum o bombă cu ceas care urmează să explodeze. Ii oferise o grimasă așa-zisului ei iubit fără a-i adresa un cuvânt. "Ăăă... vrei sa ajungi dupa gratii?" - se întrebă Lex analizând ceea ce pentru el arăta a copilă și nicidecum a femeie în toata firea.
Colegul lui de cameră voia cu ardoare să-i ofere un raspuns usturător - ținând cont de situația incomodă in care l-a băgat - însă faptul că îi este imposibil să-i transmită gândurile sale celeilalte conștiințe reprezintă un mare impas.

- Mă eviți de la un timp încoace, de ce?

Cuvintele roșcatei parcă nici n-au fost rostite întrucât atenția băiatului era prinsă in probleme existențiale cum ar fi posibilitatea scăzută de a folosi un canal de comunicare a psihicului. Ori folosește metoda indiferenței, sperând că daca o ignoră pur si simplu, va pleca. Știa însă că ea nu e doar o femeie, ci un drac împielițaț care îl calcă constant pe ultimii nervi pe care ii mai avea in posesie.
Obrajii ei capătă o nuanță rozalie tot mai puternică cu cât priveliștea ii trezește imaginația indecentă. Băieții nici nu s-au sinchisit să îmbrace un tricou inainte sa lase leul in cușcă.
"Nu te uita acum, dar ai dat de dracu. Distracție plăcută frăție" - și ăsta a fost momentul în care Lex s-a deconectat de la nava mamă pasând controlul total al corpului celeilalte conștiințe. Zed oftă; era frustrat de toată situația asta prostesc de hilară. Lex întotdeauna dă bir cu fugiții în loc să vină cu o rezolvare. El intră în belele, iar tâmpul de Zed curăță mizeria ca întotdeauna.

- Hai aici. O îndemnă el pe fată.

"Sper nu regret asta..." - își reproșa el inainte de a se avânta cu capul înainte într-un joc a cărui control nu-l va putea păstra.
Roșcata s-a supus vorbelor lui, după care îi sări în brațe aproape doborându-l din picioare.
Era micuța de statură având aproximativ un metru și cincizeci și cinci; ochii ciocolatii si buzele pline așteptau să fie dezmierdate in timp ce corpul micuț, posteriorul frumos conturat si pieptul generos  ardeau de lipsa unei atingeri. Pe cat de fermecătoare este, pe atât de amăgitoare poate fi.
Însă pentru șaten nimic nu conta mai mult decât plăcerea pe care numai ea știa cum să i-o ofere. Nu i-a trecut prin minte nici macar o secundă ca plăcerea lui vinovată avea sa dezvolte o obsesie atat de puternică care o ghidează spre disperare.

A ridicat-o în brațe permițându-i iubitei sale să se agațe de mijlocul lui cu picioarele ei micuțe. Si-a zdrobit buzele  de ale sale cu o pofta animalică in timp ce se îndreptau spre pat.

- Stai...

Il oprise ea.

- Ce este, Frankie? Nu pentru asta ai venit aici?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 17, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pericol dublat Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum