Bölüm 1

252 24 7
                                    

    Babamı özlüyorum.Onun elini tutmak,doyasıya sarılmak,kokusunu içime çekmek istiyorum.Başımı dizine koymak,saçlarımla oynarken yüzünü izlemek istiyorum.Bana masal anlatmasını-masal için biraz büyük olabilirim ama istiyorum- her baba gibi nasihatler vermesini,aynı şeyleri benim iyiliğim için tekrar tekrar anlatırken gözümü halıya dikip halının desenlerini izleyip sıkılmak istiyorum.Bunların hiçbirini en saçma en ufak şey bile olsa doyasıya yaşayamadım.Onu gerçekten özlüyorum.Keşke onunla ilgili hatrıladığım o son anı da hatırlamasam.Çünkü o an olan şeyleri hatırladıkça ona olan özlemim daha da artıyor.

         8 Aralık 2005

   
 Dışarıda yağmur yağıyor,şimşekler çakıyor ve korkuyorum.Saat 1 babam hala dönmedi.Şu an odadayım,anneme uyuyor numarası yapıyorum.Yoksa gelip babamın işleri olduğundan,bizim için uğraştığından bahsedecek.Ben de bunları biliyorum ama özlüyorum işte.Zaten sabah erkenden iş için yurtdışına gidecek anca bir hafta sonra görebileceğim.O yüzden kulağım kapıda gelir gelmez koşup sarılıp kokusunu doyasıya içime çekeceğim.
       Saatin tik tak sesi...Kapıya anahtarın girme,dönme vee kapının açılma ses.Eveet! Geldi! Büyük bir heyecanla koridora çıktım,babam yorgun bir şekilde içeri giriyordu.Beni gördüğü an gözleri ışıldadı sanki.Ellerini iki yana açtı.Koştum,sarıldım sıkı sıkı...Elinde iki tane şeker vardı.Bu kadar yorgun olmasına rağmen unutmamış.Birini aldım.Ben açmaya çalışırken babam anneme döndü aralarında bir konuşma geçti,sarıldılar.Bir ara annemin yüzünün düştüğünü;ağlamaya başladığını gördüm ama bana bakıp hemen toparladı kendini.Aynı ifade babamda da belirdi.Annem elimdeki şekeri farkedince ''Bu saatte yemeyin,sonra yersiniz.'' dedi.Şekerimi aldı mutfağa gitti.Biz de babamla odama gittik.Beni yatırdı,yorganımı çekti.''Seni çok seviyorum güzel kızım,meraklandırdığım için özür dilerim.İşlerim uzadı.'' dedi bir yandan saçlarımı okşarken.''Bende seni çok seviyorum babacığım''dedim.Babam uzunca yüzüme baktı ve ''Kızım ben bir haftalığına değil uzun süreliğine iş seyahatine çıkacağım.Seni çok özleyeceğim.Yakın zamanda gelmeye çalışacağım.'' dedi.Babamı üzmemek için ters bir şey söylemedim.Uyuyor numarası yaptım.Babam alnımdan öptü ve odamdan çıktı.Odadan çıktığı gibi yorganın altına girdim ve hıçkırıklarımı serbest bıraktım.Ağlayarak uyuyakalmışım.

      2014

   
 O günü her şeyiyle hatırlıyorum.Herneyse.Annemden bahsetmedim.Annemi çok seviyorum.Babam o gece gittiğinde annemde kendini işine verdi.İşi gereği pek görüşemiyoruz.Ama bu onu sevdiğimi,onunda beni sevdiğini,hayatımda beni tek karşılıksız seven,tek seven insan olduğu gerçeğini değiştirmez.Annem çok meşgul.Sabah erken çıkıp akşam geç geliyor ve bazen haftalarca oturup konuşma fırsatımız olmuyor.Bir şeye ihtiyacımız oldugunda birbirimize not bırakırız.Annem de benimle fazla ilgilenemediğini bildiği için hiçbir şeyime karışmaz tabi bazı sınırlar içerisinde...
 

  Çok aptalım kendimi tanıtmadım.Ben Serra.Serra Işık.18 yaşındayım.Lise son sınıftayım.Bu sene üniversite sınavı için çok çalışmam lazım.Bide dersaneye gidiyorum falan filan...
  Her zamanki gibi 07:30 da kalktım,elimi yüzümü yıkadım,formalarımı giydim,saçlarıma şekil verdim, çantamı alıp çıktım.Servis geldi servise bindim ve okul yolu... 

   Sınıfa girdiğimde Can,cam tarafında en arkada oturmuş onun önünde Ceren ikiside yanlarına oturmam için bana işaret ediyorlardı.(Can ve Ceren en yakın arkadaşlarım ve ikizler)Belli yine tartışmışlar.Neyse bu savaşı Can kazandı.Belli bi sebebi yok ama birden onun yanına oturdum işte.Belki de Can'la derste daha çok eğlendiğimiz içindir.Ceren hemen arkasına dönüp:
 -''Nerde kaldı kız dayanışması Serra '' dedi Can ''Arkadaşım önüne dönsene!!'' dedi hafif sesini yükselterek.''Yine hangi saçma sebepten tartıştınız?'' dedim.Ceren ''Saçma sebep'' diye mırıldanıp önüne döndü.Yanına geçip ''Noldu'' diye sordum.
 ''Konuşma benle''
 ''Saçmalama sırf bunun için bana tavır alacak değilsin heralde ?''
  Biraz durdu ve elindeki kalemi umursamazca masaya fırlatarak ''Haklısın;neyse hoca geldi sonra konuşuruz.'' dedi.Yerime geçerken Can sırıtarak ''Sana bomba haberlerim var.'' dedi ''Ne haberi?'' dedim.''Tenefüste bebeğim tenefüste''diyip beni bütün ders merakta bıraktı.Meraklandığımda,sıkıldığımda ve sinirlendiğimde ayağımı sallarım Can'da sinir olur.Hem beni meraklandırıp hem de ayağımı sallamama karıştı.
 Ben sinir oldukça pis pis sırıttı HAİN.

---------

 Merhabaaa şu an kime merhaba diyorum onu bile bilmiyorum aslında neyse :D Bu bayram durup dururken Hümeyrayla hikaye yazsak la biz falan dedik sonra böyle bişey çıktı.İnşallah okunur ya çok heyecanlıyız biz.Bu arada ben Şeyma kuzenimde Hümeyra hikayenin genel hatlarını o yazdı ben düzelttim.Çok amatörüz önerilerinizi alabiliriz.Ben hergün 40 50 bölümlük bi kitap bitiriyorum kitap dayanmıyo :D çok sevdiklerinizide önerebilirsiniz :D .Bide kapağımızı Hümeyranın arkadaşı Ece yaptı (@ecelaraa)


    

DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin