Dulce amintire

36 4 1
                                    

Toamna langa tine

Vremea rece ma trezeste,
Langa mana ta cea calda.
Un covor aspru de frunze,
Un copac si-o mica balta.
Picuri calzi de acuarela
Au cazut printre copaci.
Mi-a cazut unul pe frunte,
Tu te uiti la el si taci.

Si surazi ca printre ramuri,
Umbre mici iti cad pe fata,
Sub copacul plin de frunze,
Care-i pustiit de viata.
Fosnetul uscat si rece,
Ma apropie de tine.
Printre ramuri vantul trece
Si le scutura pe mine.
Am in par un lant de frunze,
Care cad pe frunte-alene.
Tu ai zambetul pe buze
Si nu vrei nimic a spune.

Eu ma uit cu drag la tine
Printre lunile de toamna.
Tu adormi lin langa mine,
De acum si pana-n iarna...



Am postat aceasta poezie ca dedicatie pentru draga noastra utilizatoare Maria,si prin intermediul acesta as vrea sa transmit un mesaj clar: acela ca nu este niciodata prea tarziu sa dezvolti un hobby sau o pasiune! Aceasta este una dintre primele mele poezii,pe care am scris-o in clasa a VIII-a(la 13 ani),pentru un concurs scolar cu tematica,evident, de toamna.De atunci,am trecut prin experiente diferite: de la mici concursuri la care am participat,aprecierile a foarte multi oameni si chiar,la un  pas distanta de editarea unor lucrari de-ale mele,pana la deceptie,dezamagire si o pauza foarte prelungita as spune(cam doi ani si jumatate in care am renuntat,am rupt totul,si nu am mai vrut sa continui).Dar,am revenit in lumea scrisului cu foarte mare dor, si cu forte proaspete in comunitatea noastra de artisti!(aici ma refer la Wattpad)->ca pana la urma,de mare importanta e  sa te simti tu bine,nu?Da! E cel mai important sa te bucuri,in primul rand,de pasiunea sau hobby-ul tau,pentru ca viata e scurta si foarte placut este sa o animam cu ceva,sa iesim din monotonie cate putin,cu fiece zi.Si asta indemn pe toata lumea sa faca...Indiferent de parerile celorlalti,continua pentru sufletul tau macar(in orice domeniu te-ai incadra). Asta am patit si eu,si ma bucur ca am putut invata din propriile greseli. Scrisul reprezinta hrana pentru suflet si creier...E unul dintre cele mai bune medicamente,pe care il recomand oricui:)
Acum nu o mai lungesc,va las sa cititi pe cei interesati si o pup pe Maria pentru toate aprecierile ei!:)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 06, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sub cerul rosu al SpanieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum