Куки и Те щяха да ходят на купон.Куки се облече Те също и тръгнаха.
Вече на партито всички пият,танцуват,забавляват се.Те и Кук играха на предизвикателства с тeхни приятели- Джимин,Йонги,Джин,Намджун и Хосок.Всички бях гейове освен Хосок.Джин беше с Намджун,а Джимин с Йонги.
Куки беше предизвикан да изтанцува нещо секси и той го направи.Те го гледаше така сякаш всеки момент щеше да му се нахвърли.Да.Те бяха гаджета,но още не го бяха правили понеже Куки още не е готов.
След няколко часова игра и още мноого пиене всички вече бяха се изпотръшкали по земята.Някой спяха други само лежаха.Куки също беше на предела на силите си и вече заспиваше.Те стоеше до него и се наливаше.Вече беше толкова пиян,че не знаеше на кой свят се намира.Куки затвараше очите си но Те видя това и веднага скочи върху него.
--Тее~ какво правишш?
--Не заспивай!
--Но-Куки не довърши защото Те го хвана за ръката и издърпа да стане от дивана.
--Те~!Какв-В този момент Те блъсна Куки в стената.
--К-какво п-правиш?
Те не отговори,а го целуна.Куки веднага отвърна.Техьонг сложи ръце на кръста на Куки и го повдигна,а Кук уви краката си около кръста му.Тръгна заедно с Куки в ръцете си към една от стаите в къщата.Влязоха и Те хвърли Куки на леглото.После и той се хвърли при него.Куки мигновено сля устните им,а Те сложи ръката си на кръста на Куки държейки го здраво.Започна да надига крайчеца на блузата му докато накрая не я махна и Куки остана само по дънки.Куки не остана по назад той също започна да съблича блузата на Те.Изведнъж Куки рязко хвана члена на Те и го стисна силно.Техьонг изстена и се отдели.
--Значи ще играеш лошо,а зайче?
--Добре просиш си наказанието.-каза Те и си изправи от леглото.Куки погледна объркано,а Те излезе от стаята.
След няма и 2 минути Те се върна носейки със себе си....................кутия?
Постави и я на леглото и се настани върху Куки.
--Щом ще играеш така и аз мога-каза Те съблазнително.Куки гледаше като уплашено зайче.Техьонг взе кутията и каза на Куки да бръкне и да извади нещо без да гледа.Куки с лек страх но и интерес се протегна към отворената кутия и извади първото нещо което напипа.Това беше................белезници?Куки погледна объркано към Те,а той само се усмихна перверзно.Дръпна кутията на страни и взе белезниците от Куки.
--Сега ще стоиш мирно.
Куки отново гледаше с уплах,но и също желаеше да бъде третиран по този начин от Техьонг.Това го възбуждаше.
Техьонг сложи белезниците на двете китки на Куки като ги заключи за леглото така че Куки да не мърда.Започна да целува врата му и оставяше смучки на всяко минато място.