Ahoj jmenuji se Darcy Drew Payne ,ano muj bratr je Liam Payne. Všichni si myslí, že je dobrý mít bratra, který je světoznámá hvězda . Ale opak je pravdou.Muj bratr byl vysněné díte ,ale já? Já jsem byla omyl. Všichni si ho vážili ,ale o mě by nikdy nikdo neopřel ani kolo. Většinu času ,co jsem byla ve škole se mi posmívali někdy i bili. Většinou to byli urážky na moji postavu ,ale chci to změnit. Začínám hubnout přes dva týdny jsem z 57kg na 53kg doufám ,že to tak pujde i dál. Se smrtí otce jsem se celkem vyrovnala ,ale co mi matka umřela před 4 dny jsem s nikým nepromluvila,nejedla a moc nepila. Dneska se konal pohřeb a tam jsem zjistila ,že budu bydlet se 4 cvoky a mým bratrem. Ale jediný ,který je normální je Niall..Ano Niall(a) jsem vždycky milovala ,ale nikdy jsem to nedokázala nikomu říct . Stejně by si mě ani nevšiml je tu přeci ten blbý věkový rozdíl.Proč musím být o necelelých 7 let mladší? Došla jsem domu a pobalila si věci, když jsem uslyšela hlas mýho bratra. ,,Darcy odcházíme pospěš"... ,,Jó už jdu "..... Ach a je to tady naposledy viím tenhle dum ,kde jsem prožila špatné ale i dobré zážitky.No nic musím se s tím smířit.Když jsem došla dolu Liam si nemohl odpustit připomínku.. ,,No to je dost ,že jsi tady" Nasedli jsme do auta a jeli k 1D vile. V autě vládlo ticho.
U 1D vily:
Už jsme tu poznala jsem to podl,,goril" u hlavního vchodu a kolem domu samé blesky. Už jsme byli kousek od dveří ,když se dveře otevřeli a vyletěli kluci s křikem.,,Liame on me polil vodou!!!" ,, Harry říkal jsem ti ,že nemáš Zayna vylívat vodu!!" A najednou jsem ho viděla ve dveřích. Ano byl to Niall.
,,Jééééé ahoj Darcy... Jak se máš? Ty jsi zhubla? Vypadáš dobře. " Chrlili na mě otázky ,když si mě všimli. ,,Liame ,kde mám pokoj?" Dneska jsem neměla náladu. ,,Běž na horu a do leva a druhé dveře v pravo. Máš pokoj mezi Harrym a Niallem." ,,Jo díky. Omluvte mě " A odešla jsem na horu po schodech . Když jsem vešla do pokoje zmohla jsem se jenom na prosté "WOW".Byla to nádhera. A jéje je to tady musím zvacet. Od té doby ,co jsem začala hubnout jsem každý večer šla vyzvracet to co jsem přes den snědla. Stoupla jsem si na váhu ,protože jsem se vážila před 3 týdny a najednou :0 Wow já mám 43 kg .. Začala jsem si vybalovat ,když najednou mi někdo přišel do pokoje byl to......
..Snad se vám líbila 1 čast.. :) xxT
ČTEŠ
Anorektička a její starší bratr
RomanceDarcy Drew Payne je 14 letá dívka, která se musí nastěhovat ke svému bratrovi, protože jejich matka umřela na rakovinu plic a její otec umřel před 5 lety na selhání srdce. A co se stane ,když její bratr zjistí, že je zamilovaná do jednoho z kapely? ...