Kaptanligimla ilk macimdi cok heyecanliydim herkes hepimiz maclara heyecanli cikardik ama hep mutsuz ayrilirdik cunku herkes o sene Sampiyonluga inanmisti ama maclar hic de oyle gecmiyordu cok hirsli oynuyorduk butun maclari ama heralde hirsimiza yenilip hata yapiyorduk hepimiz mac sonu geliyordu ve deli oluyorduk birbirimize bagiyorduk sahada bu lig boyunca toplam 14 mac boyunca bole gecmisti ama herkes aklini basina almisti tabi her hafta yenildiginde hocadan cezasini cekiyordun her idman kondisyon yiyorduk hoca acimiyordu bile. Neyse gelemem buyuklere bizim ligden sonra 97-96 ligleri basliyordu ben seviniyordum idmanlar bitti diye ama tabi beni bi süpriz bekliyordu hoca son idmana yanima gelip bana demistiki sen ve 2 kisi daha bundan sonra 97-96 liginde oynayacaksiniz dedi ve ben bi yandan sevinip bi yandan uzuluyodum alt yapida yukseldigim icin seviniyordum ama idmanlara devam edecegim icinde uzuluyordum yoruluyordum cunku zor geciyordu idmanlar ama artik 97-96 ligindeydik maclarin baslamasina az kalmisti idmanlara gidiyor idmandan sonra sahada yorgunluktan yatiyorduk :D ilk mac gunu gelmis catmisti ama hrkes 97-96 liginden umutluydu. Cunku oyuncularin hepsi kaliteliydi tabi ben ve bizden 2 kisi daha yedek baslamistik ilk maca. Saniyeler gectikce heyecan daha cok artiyordu hoca bana git ısın demisti tabiki bendeki heyecan herkesin heyecanindan 2 kat daha fazlaydi. Neyse 20-25 dakka gectikten sonra hoca beni yanina cagirdi ve hazirlan dedi heyecandan oluyodum o sahada yelegimi cikardim tekmeligimi taktim kramponumun bagcini bagladim ve maca girmeye hazirdim saha komiserinin yanina gittim ve oyuna girecegimi soledim yemin et diyerek benle dalga gecmisti sinir olmustum ona orda neyse 4.hakem tabelayi kaldirdi ve numaram orda yazdiginda kendimi bi an milli takimd hissettim ama oyuna girdigimde heyecan kalmamisti. Macin bitmesine 15 dakka vardi ve top ayagima gelmisti ileriye dogru forvete attim topu ve mukemmel hareketle gecmisti defansi ve son dakka goluyle maci yenmistik hoca mactan sonra yanima gelip bugun iyiydin aferim oglum demisti ve ben tabi egolarım tavan yapmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOL HAYATIM
AdventureYine Bi Dogum Gunumde Basladi Hersey Ben 5 Yasima Girecem O Sabah Babam Benim Uyandirdi Kalk Hade Kalk Bi Yere Gidiyoruz Dedi Bende Tabi O Kafayla Nasil Kalktigimi Bilmiyorum Neyse Kalktim Hazirlandim İlk Once Bi Spor Magazisina Girdik Ve Babam Alt...