all story

38 1 0
                                    

Mengjes i fhtoht Janari dhe Moza zgjohet si zakonisht heret per tu bere gati per universitet,ishte e vitin e pare te studimeve dhe ishte një studente shembullore.Ajo hipi ne Autobus veri degjueset ne vesh dhe pas pak minutash arriti ne Prishtinê sepse nuk ishte shum larg vendit ku ajo jetonte.
Pasi perfunduan ligjeratat Moza mori qantat dhe u nis drejt stacionit te autobuseve,ajo studionte per Arte dhe stili i saj ishte i veqante,atë dite mbaj mend te kishte veshur një pal xhinse te ngushta te cilat ia hidhnin ne pah format trupore, nje kemishe xhinsi dhe siper saj nje xhakete te holle me lule roze por kombinimi dukej magjepes. U ul ne autobus dhe zuri vend ne pjesen e saj te preferuar kah mesi i autobusit ulesja afer dritares sepse ishte adhuruese e natyres dhe donte te shikonte jashtë.

E hutuar duke soditur natyren papritmas degjoj një ze :Me falni mund te ulem a eshte e lirë ...kthej koken dhe shoh nje djal te ri jashtzakonisht te bukur qe me hipnotizoi me shikim te parë dhe nga goja ime them popo ....kthej koken nga dritarja dhe them me vete oo zot qfar eshte kjo mrekulli syt e mi nuk kishin par me pare kesi fytyre magjepsese....te ta them te drejten edhe djali me shikoi si i perhumbur ne syt e mi per disa qaste...nejse udhetimi filloi dhe si per dreq kishte shum trafik dhe autobusi levizte shumm ngadal Moza punonte dhe i druhej se po vonohej per pune por skishte qfar bente mendja e saj ishte tek djali ngjitur i cili e hipnotizoi me shikim te pare.
Djali spushonte se levizuri njeher kapi qanten pastaj palton filloi ta palos me pas perseri nxjerri nga palltoja telefonin derisa moza iu kthye duke buzeqeshur
M:oo zot sa shumm qe leviz....
E:djali nuk e priti kete reagim dhe menjeher iu kthye.ooo me fal me fal por i till jam une smund te rri pa levizur dhe te dy ia plasen te qeshurave,
Pas pak filloi edhe biseda djali quhej Eli dhe studionte per fiskultur ,ai ishte futbollist ndersa u magjeps teksa shikonte Mozen duke folur me shum edukate dhe fines floket e saj kaqurrela te dendura ai i kishte fiksim dhe papritur dukej sikur u tret ne ata sy te bukur qe shkelqenin jate bisedes, buzet e saj te kuqe si qershi dhe nje buzqeshje marramendese e benin te kompletuar ,atij i pelqj shumm stili i Mozes pasi qe edhe ai ishte tip me shum stil dukej se sa shum qe shkonin me
njeri tjetrin...
Duke biseduar iu kishte humbur filli i kohes dhe papritur u gjenden ne stacionin e autobuseve ne qytetin e tyre te lindjes
M:oo paskemi arritur se pash fare si kaloi koha faleminderit shume
E:oo dhe ngriti doren ne floke une paskam harruar te zbres ne stacionin e kaluar dhe filloi te qesh,te dy qeshen duke dal nga autobusi Eli i kapi doren Mozes dhe ajo u dritherua zemra po i dilte nga vendi dhe syt i shkelqenin ai i tha:Me prano ne facebook do te ta dergoj ftesen
M:qeshi leht nuk kam facebook sepse nuk me pelqejn rrjetet sociale fare
E:(i quditur) qfaaaar...a egziston njeri pa facebook ne ditet e sodme...Moza rrudhi krahet dhe buzeqeshi.Eli perseri nuk i leshonte doren dhe e luti per nje kafe por Moza duhej te shkonte ne pune se e refuzoi oferten e tij .
U pershendeten me zemer te kapluar nga emocionet  pasi eci pak Moza ktheu koken ai ende po e shikonte nga larg trupi iu dridh perseri dhe u largua duke buzeqeshur me vete si e marre.
Sapo arriti ne vendin e saj te punes filloi gjithqka ti tregoj shoqes se saj te punes dhe Vali iu kthye ooo vajz ti paske ren koke e kemb ne dashuri Moza iu kthye me nje nenqeshje dhe tundi kohen si shenje mohimi.
Ditet kalonin por Eli asnje sekond nuk hiqej nga mendja e Mozes syt e tij te vockel dhe shikimi i tij prej lozonjari e qmendnin ,Moza ishte nje vajze e bukur trup shkurter por shume e menqur dhe kishte shume oferta per meshkuj te ndryshem ne jeten e saj por ajo i injoronte pa interes sepse zemren e saj ia kishte falur Elit qe ne momentin e pare qe e kishte pare,asnjeher ne jete nuk ishte ndjere keshtu Moza kishte pasur edhe nje lidhje me pare me nje djale por ftohtesia e tij e kishte bere te largohej nga ai sepse Moza ishte tip shumm i dashur,pas ndarjes ai perseri i kerkoi ta falte por Moza u tregua gjakftoht dhe pa interes.
Kaluan disa jave qe nga njohja e saj me Elin dhe ajo nuk po e hiqte dot nga mendja ishte bere si e qmendur naten nuk flinte mendonte per Elin per syt e tij...per bisedat e tyre madje kishte filluar te imagjinonte ngjarje bashke me te dhe papritur tha me vete...Une jam dashuruar me te dashuria nuk eshte ndryshe zemra nuk ka goje  te te tregoj te te thot je dashuruar oj idiote...dhe qeshi me vete si e marre.
Te nesermen ne mengjes ishte nje dite rutine ne pune.. dhe Moza e luti shoqen e saj Valin ta kerkonte Elin ne facebook ne rregull nga celulari i saj e kerkoi dhe filluan tia shishnin fotografite Moza u shkri deri sa e shihnin ne foto ndersa per Valin ai ishte thjesht nje djale normal simpatik asgje me teper jo i jashtzakonshem siq e pershkruante Moza,por asaj ne syt e saj i dukej gjeja me e bukur qe i kishin zene syt magjepses,hipnotizues i jashtzakonshem,ne ato momente i erdhi nje mendim dhe iu kthye valit si thua sikur ti shkruaj nga facebooku yt ti tregoj se kush jam...vali rrudhi supet i dha telefonin ne dore dhe i tha beje si te duash,per disa qaste mendoi dhe tha me mir ti shkruaj sesa te vuaj dhe vendosi ti shkruante menjeher.Disa her e fshiu mesazhin kishte shumm emocione dhe me ne fund ia dergoi ne te shkroi:pershendetje  Eli jam Moza vajza me flok kaqurrela qe u takuam ne autobus se di a me mban mend por pasi nuk u takuam me te shkrova nga facebooku i shoqes vetem te te pershendes,la telefonin mbi tavolin dhe i tregoi valit qfar i kishte shkruar papritur drita e telefonit u ndez Moza nxitoi ta shihte kush ishte dhee....qfar te shihte 15 unread messages from Eli....woww ishte e shokuar nuk mund as te fliste mometalisht ai i kishte shkruar se u mundua ta gjente por skishte se si pasi skishte as nr telofoni dhe se e kishte marr malli per te vazhduan te shkruanin pa ndal deri ne mbremje.
Moza nuk mund te qendronte asnje minut pa folur me Elin ishte shume e lumtur hapi edhe nje llogari ne facebook vetem per te folur me te ,dhe nje dite vendosin te takohen,Moza e emocionuar del ka fakulteti dhe niset per ne vendtakim zemra i rrihte fort dhe trupi i dridhej si thupra ne uje kur pa pritur i doli perpara Eli saj i bukur i cili kishte ardhur me heret ishte mbeshtetur per veturen e tij dhe nga larg filloi te buzeqesh duke i then:oj Zoj e she oren ja 5 min me vones Moza buzqeshi leht dhe e perqafoi ishte dimer dhe te dyte u futen ne vetur sepse bente ftohte ,her pas here e shikonin njeri tjetrin dhe buzqeshnin si te marre .
Arriten deri tek nje kafiteri e vogel dhe zbriten te pinin kafe sapo u futen ne kafiteri u afruan ca djem ishin shoket e Elit te cilet per fat qelluan aty u afruan i pershendeten Folen edhe me Mozen ndersa Elin e shikonin me zili per femren qe kishte ne krah ,pasi ata u larguan filluan te bisedonin gjithqka Moza i tregoi Elit per lidhjen e saj te meparshme dhe gjithqka rreth saj ,ai i kapi doren leht dhe u be sikur si interesonin keto gjera Moza u dridh ishte mashkulli i endrrave te saj ,ishte taman sikur ajo e kishte imagjinuar gjithmone zemra i rrihte fort dhe nje ndjenj per ta perqafuar i pershkoi trupin e njome .Dolen nga kafeteria dor per dore dhe Moza e lumtur pa fund syt i shkelqenin dhe nuk dinte as si te sillej si te reagonte dhe nga lumturia e madhe e puthi Elin ne faqe duke ecur ,te dy qeshen ishte nje puthje spontane.
Eli i tha Mozes se nuk mund ta merrte ne makin deri ne qytetin e lindjes sepse kishte shumm shok per ti marr dhe ishte xheloz ,Moza qeshi leht dhe i tha ska gje mua ashtu me pelqen me teper te udhetoj me autobus,arriten tek stacioni dhe kur u afruan te pershendeteshin Eli deshi ta puth por Moza e tuperuar uli koken dhe i ktheu faqen ska gje tha Eli e bejm heren tjeter ajo qeshi leht kur po behej gati te dilte Eli i mori dore  dhe ia puthi leht ....atij smund ti rezistoje ishte pushtues dhe keshtu Moza iu afrua leht tek buzet ai iu kthye i quditur qpo ndodhte dhe kur e pa Mozen me buz ne gaz...qeshi dhe e puthi....
ne ato momente te gjitha akujt u shkrin ajo dite e ftoht shkurti u be gusht...ishte puthja me e embel qe ajo kishte marre ndonjeher hapi syt dhe qeshi leht u largua nga vetura dhe hipi ne autobus ,rruges i enderronte buzet e tij misherore dhe ate buzeqeshjen prej lozonjari kafshonte leht cepin e buzes se saj dhe qeshej ne vete oo te vdes une per te thoshte ishte marrezisht e dashuruar.
Moza kishte nje familje te rrept dhe nuk e lejonin te dilte ne qdo kohe por sapo dilte ajo shfrytezonte rastin te dilte me Elin e saj.Tere naten bisedonin ne telefon ishte e bere si e qmendur pas tij flisnin gjera te ndryshme Eli enderronte qe Mozen ta bente te tijen ajo ishte e virgjer dhe Elit i pelqente shumm kjo gje ,ndersa ajo pa hezituar fare do ia jepte dashuris se saj te qmuar.Ai i thoshte se kishte deshir te bente binjake me te dhe Moza si njeri engjull qe ishte nuk ia prishte qefin shpirtit te saj  vetem qeshte ishte jashtzakonisht e lumtur.
Nje nate vone Moza po e perfundonte punen dhe Eli i shkruan se po e pret mbrapa objektit ku punonte  sepse e kishte marre malli dhe kishte nevoj ta shihte ,Moza  rregulloi pak makiazhin dhe u nis kur doli pas objektit nuk shihte asgje ishte aq erresir saqe filloi te frigesohej mori telefonin dhe filloj ta telefononte dhe papritur degjoi nje ze Mozaaa jam ketu ,Moza vrapoi ne drejtim te tij dhe u fut ne makine ,iu afrua dhe tha ska shume kohe por ai heshti dhe filloi ta puth pa fund ishin puthje te qmendura ,kafsherore Moza zhveshi pallton dhe bluza e ngusht i hidhte ne pah belin e holle dhe gjoksin e formuar te virgjer te paprekur me pare....ne makin ishte shume ngushte dhe Eli e luti te dilnin mbrapa ishte qetesi dhe Moza vetem aprovoi me koke dolen mbrapa dhe filluan te putheshin si te marre Eli me shpejtesi i hoqi bluzen dhe filloi ti puthte gjoksin qafen si i qmendur Moza rrenkonte nga ndjenjat nuk ishte ndjere asnjeher keshtu.... Eli e shtrengonte per beli dhe vithet ishte qmendur tersisht po e mbyste me puthje...oh zot Moza ishte pa koment Eli e shtriu Mozen ne sediljen e pasme dhe e luste ma ndal te lutem behu e imja...te lutem ta bejm..te lutem Moza ime dhe rrengonte duke ia kafshuar qafen ,Moza deshironte shume shumee por nuk deshironte qe heren e saj ta pare ta perjetonte ne vetur...e luste te qetesohej Eli ishte qmendur se kontrollonte dot epshin e shtrengonte e kafshonte ishte shendrruar ne kafshe te eger te uritur per seks vazhdimisht fliste fjale eksplicite te cilat e ndeznin edhe me shumm ngjarjen.... oh zot Moza rrenkonte ato momente ishin magjike nuk mund ti harronte kurre ..Ajo nate perfundoi ashtu magjike dhe Mozes nuk i hiqej nga mendja fytyra e Elit me flok te shapurisur dhe sy sikur ti dilnin flakk qeshej me vete kur e kujtonte ate imazh.
Kaluan disa dite dhe Eli vazhdimisht fliste per ate nate,fliste per Seks dhe e luste Mozen ti a falte thesarin e saj(virgjinitetin) ishte marrosur pas trupit te saj te holle ,dhe Moza i tha se do te mendohej dhe do ti tregonte te nesermen.
Te nesermen ne mengjes Moza e entuiazmuar i tregoi i shkroi nje referat..idashur dua te jem me ty pergjithmone une jam e jotja mund te dalim kur te duash ti dhe do te ta fali edhe trupin ashtu siq ta fala zemren shpirti im..❤❤❤
Ne ato momente Eli ishte online pas disa minutave ashtu rrinte online Moza me padurim e priste qfar do ti thoshte Eli i saj por ai....nuk i ktheu me pergjigjien ajo i shkruajti e telefonoi me qindra her por kot...Eli nuk e hapte celularin Moza ishte e shokuar pas disa ditesh pa gjum dhe me lot ne sy vendosi ta telefonoj perseri e perseri por kot...lehtas i rridhnin lotet e mundonte Pse Pse ndodhi keshtu ai sikur e donte ,sikur qmendej pas saj,sikur donte te kishte femije me te,te krijonte familje por jo ai u zhduk pa gjurme .I shihte Lajmet e dhihte duke luajtur futboll me skuadren e tij,e shihte te lumtur te shenonte gola por ne jeten e saj ishte zhdukur per shumee dite saqe vetem kujtimet i mbeten.
Vendosi ta telefononte perseri si mund te hiqte aq leht dore nga ai ,ishte mashkulli i endrrave te saj e donte e donte si e marre...papritur mbrapa telefonit u degjua nje ze Aloo... dhe Moza doli nga kllapia qe e kishte perfshir Alo alo me duhet Eli tha ajo
ne telefon ishte vellai i tij Edi i cili u pergjigj po ju lutem jam vellai i tij kush jeni ju
M:une jam Moza ,shoqja e tij mund te flas me Elin
E:fatkeqsisht jo po ashtu duhet te te them diqka Eli ka lidhje tjeter serioze mos shpresoni me kot......
M:ne rregull faleminderit shume...dhe mbylli telefonin
Me mijra thika ja kishin prere zemren copa copa u ule ne gjunje dhe filloi te qaj por lotet si kryenin pune ,filloi ta mallkoj veten pse ra pre e tij ,pse ai u soll keshtu me te athua nuk ishte i dashuruar ...
Po ajo fjala te Dua a ishte pa kuptim...si mund ta thoshte pa e ndjere...pse pse ja beri kete ajo nuk e meritonte ishte thjesht nje vajze e sinqerte ,naive dhe e dadhuruar marrezisht ne nje Idiot.
Qe nga ateher nuk e pa asnjeher i shmangej takimeve me te ose Lajmeve kur e shihte ne televizion pas ca kohesh e kuptoi qe ishte fejuar dhe lotet e Mozes rrjedhnin si rreke.. nuk qante per te por per fatin e saj te hidhur per naivitetin e saj ashtu e nervozuar i vjen nje Telefonate Moza e hap po urdheroni,ishte Toni(ish i dashuri i Mozes) ai po e luste ta falte ate dhe i premtonte te silles mir dhe do ta respektonte ,ne fakt ai e kishte lutur edhe me pare Mozen por ajo skishte interes,per nje moment shumm gjera i erdhen ne mendje Mozes sikurse nje film me metrazh te shkurter dhe iu shfrye Tonit duke i thene shumm gjera ato qe skishte mundur ti a thoshte kurre....ai i thoshte se ishte penduar dhe do ta respektonte gjithmone por Moza skishte me besim ne askend dhe i tha se duhej te bente shume qe ta falte perseri sepse ishte e lodhur e merzitur dhe nuk mund ti besonte askujt ,sepse as Toni nuk ishte sillur me te mire me nje fjale ishte nje lidhje femijrore,por si dukej Toni  ishte penduar vertet shume edhe ishte ne gjendje te bente gjithqka per te.
Zemra e saj ishte bere gure edhe pse kishin kaluar disa vite ajo mezi u rimekemb dhe vendosi qe te lidhej perseri me Tonin ai tani kishte gjetur nje pune dhe ishte pjekur mjaftueshem por mbi te gjitha e donte Mozen dhe ajo dashuri i shkriu zemren e ngrire.
Tani shume vite pas kesaj historie Moza ka mbaruar studimet eshte Martuar me Tonin gjithqka ka ndryshuar ,ata si fryt te kesaj dashurie kane nje vajze te bukur 1 vjeqare edhe Eli eshte Martuar me te dashuren e tije secili ne rrugen e vet por ajo qka me tundon me se shumti edhe pas kaq vitesh eshte PSE?
Pse ai u largua nga ajo ashtu,pse e keqperdori dashurine e saj dhe e beri te vuaj aq shumee ...pse pse pse...jan keto Pse-jat e mallkuara qe  e tundonin per nje kohee te gjatee ...Gjithsesi tani gjithqka i perket se shkuares Moza tani eshte e lumtur me Tonin dhe vajzen e saj Ajo kete lumturi ja uron gjdo vajze por jo edhe vuajtjet e saj ,prandaj edhe kur vajza e saj ti rritet ajo do ta mesoj te mos i besoj gjithkujt te kete karakter te forte dhe te mos dorzohet asnjeher .
                                      Fund!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pse!!!Where stories live. Discover now