1.Bölüm

227 16 14
                                    

Merhaba adım Elena tek isteğim tatile gitmek açıkcası ailemi  nasıl tatile gitmeye ikna edeciğimi bilmiyorum size ailemi tanıtayım Annemin adı İzzy annem  zor kadındır tatile    gitmek için en zor ikna edebileceğim kişi o çünkü gerektiğinde hatta çoğu zaman aksi bir kadın Babamın adı John babam çok sıcak kanlıdır eğer bir sevgilim olursa bunu anlayışla karşılar tatile ikna etmek konusunda çok zorlamayacaktır. beni Kardeşim finn 7 yaşında yaramazlıkta üstüne tanımam annemin hoşuna gitmeyecek her şeyi yapar ama okul da çok zeki bir öğrencidir ve benden çoğu zaman dayak yer. Tatil konusunda bana yardımcı olacağından eminim eğer yardım etmezse onu yumruklarım. Okula gelince okulda pek arkadaşa sahip değilim hata hiç. Pek anlaşamam kızlarla. 1. çok ama çok konuşuyorlar 2. Müzik zevkleri iğrenç gerçekten anlamsız bir şarkıda bile ağlayanları tanıyorum sınıfın en popüler kızı Lisa gerçekten iğrenç bir kız erkeklerin çoğu hatta hepsi ona aşık. Lisa ve çetesi var sınıfta, Amy diye bir kız var doğru dürüst ismini bile söyleyemiyorum çok agrasif Chole havalı bir sürtük Rae aralarında en iyisi diyebilirim  sınıfın içinde tek anlaştığım birisi var oda Micheal iyi bir kız ama o da çok konuşuyor Micheal’ın sevgilisi Danny çok iyi birisi tabi Micheal ‘lı  aldatana kadar lanet olası Micheal ‘ı  iğrenç bir kız için aldatı ve Micheal kızı görsün öldürecek  gibi kızda durmadan Micheal ‘a sataşıyor bence Micheal onu dövmeli aynısı bana olsa o kızı öldürürdüm. Arkadaşlarımı  ve ailemi tanıtığıma göre asıl meseleye dönebiliriz. Ve ilk tatile ikna edeceğim kişi babam babama ilk olarak ‘’ Babaların babası  seni çok seviyorum nasılsın canım babam benim ‘’ dedim biraz yalakalık yaptım babam bana garip  garip bakarak şunları söyledi ‘’ Yine ne isteyeceksin benden Elena? ‘’ dedi aslında sadece  tatile gitmeye ihtiyacımın olduğunu söyleyebilirdim aman tanrım ya babam bir şey derse diye kendi kendime konuşurken babam ‘’ Hey Elena burada mısın? Daldın yine ‘’ dedi bende ‘’ Özür dilerim biraz gözüm daldı da meseleye gelmişken babacığım tatile ne zaman gideceğiz biliyorsun her sene dersleri çok iyi olan bir karne getiriyorum Finn de öyle ne olur bir tatile gidelim buna çok ihtiyacım var ‘’ dedim babam da şöyle dedi ‘’ Benim için hava hoş anneni ikna  etmelisin bence ‘’ babamı öpüp yanından ayrıldım çok mutluydum. Annemi ikna etmekteydi ‘’Her neyse sana bir şey diyecektim ama hayır diyeceğini biliyorum ‘’ Annemde ‘’ söyle kızmayacağım’’ dedi bende anneme ‘’Başlıyorum, biliyorsun uzun zamandır tatile çıkmadık hatta hiç bir keresine bile olsa tatile gitmek istiyorum anne lütfen beni kırma ‘’ dedim annem de hiç beklemediğim bir ifade olarak ‘’ Zaten benimde tatile ihtiyacım var ama Finn yaramazlık yaparsa geri geliriz ‘’ dedi. Ben de bundan emin olduğum için evet dercesine kafamı salladım.Ve sıra Finn’ de onu sıkıştırıp ona şöyle dedim’’ Bak sende tatile gideceksin ama yaramazlık yaparsan gerçekten öldürürüm seni anladın mı? ‘’ suçsuz yere kafasına yapıştırdım ama çok sert değildi zaten genellikle sert vurmam annem yarın tatile gideceğimizi kesin olarak söyledi.Ve gerçekten çok mutlu oldum sırada arabayla yolculuk kalmıştı.Finn o kadar horluyordu ki uyuyamadım annem ise gerçekten o kadar horluyordu ki artık Finn ‘in horlama sesini bastırdı babam zaten uyumuyordu biz babamla gülüyorduk babam arabayı park etti beraber annemin burnuna peçete soktuk annem bir anda babama yapıştırdı bizde bıraktık ama çok gülmüştük Finn ‘e sıra gelmişti Finn ‘in babam gömleğini çıkartı kardeşimin gerçekten baklavaları vardı finn ‘in  üşüdüğünü hemen fark ettim ve giydirdim annem ile ben 2 tane babul götürmüştük aslında bir tanesi bana ait idi.Sabah olmuştu artık kanada ‘daydık annem artık uyanmıştı ben ise sadece 6 saat uyumayla kalmıştım Finn ise hala uyanmamıştı daha doğrusu hala horluyordu.Bizim babulumuzu taşıayan çocuk fazla tatlıydı ela gözleri,kumral saçları ve Amerikan saç stili vardı gerçekten tam bir melek gibi bir şeydi kaslı kolları,uzaktan bile bakınca belli olan tatlılığı anlatabilir bir şey değildi babuları benim elimden aldı ve alırken eli elime değdi sağ elimi bundan sonra yıkamayacağım.Öğlenden sonra denize gittik bir plajda bu kadar mı taş çocuklar olur anlayamamıştım uzaktan bile görünen karın kasları ah bir rüyadaydım sanki ama umurumda değildi hiç biri çünkü ben kitap okumayı ,hayal kurmayı çok seviyordum benim için erkeklerden daha önemliydi evet hepsi hatta bütün erkekler çok tatlıydı ama hepsi geçiciydi.

♫♫TATİL ♫♫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin