Kate utíkali domu, přála si aby něco vymyslela, čím se vymluví, ale však ji nic nenapadlo. Necítila nohy jak rychle utíkala, a v hlavě se ji přemítali oči Brada.
Už šahala na kliku ale v tom okamžiku se dveře otevřely. Její máma stála ve dveřích v županu, mlčky civěla na Kate. Kate se podívala do země a její matka zrudla ;, Můžeš mi vysvětlit, proč nemáš na sobě boty?!"Kate se pousmála a řekla;, Dlouhý příběh." Máma se rozesmála a odešla do kuchyně. Kuchyň byla bílá s černým nábytkem a s černou kuchyní, Kate Mamka se posadila a ukázala na papíry , které přišli Kate . Kate se usadila a vzala papíry do ruky;, Co to je? " Máma polkla a ustála se ;, Papíry.. Ze školy nejspíš.." Kate zjistila že mamka lže a tak papíry rychle přečetla .
BYLO ZDE NAPSÁNO: MILÁ KATE GREYFELOVÁ, CHTĚLI BYCHOM VÁM OZNÁMIT,ŽE JSTE BYLA PŘIJATA NA NAŠI ŠKOLU START BY HIGH SCHOOL . PRVNÍ HODINU BUDETE MÍT 3.5 2019 ! S POZDRAVEM MRS. BARBELOVÁ.
Kate se podívala na matku a usmála se ;, JSEM PŘIJATA!" Matka vyskočila a přeskočila ke mně radostí;, Ó ANO JSI! ". Po snídani jsem se zvedla a šla do pokoje, sbalila jsem si věci do kufru a poustela jsem si písničky.
V tom momentu mi Pípal mobil. Kdo mě zase otravuje - myslela jsem si a mobil jsem vztekle vzala
K: Prosim?
A: Ahoj Kate
K: Ahoj An co potřebuješ ?
Sedla jsem si na postel a skládala jsem trika do kufru
A: Dneska je ten zápas ve fotbale start by high school vs high school akademie
Překvapeně jsem zírala do mého kufru
K: huh, dobře sejdeme se u kavárny
Rozloučila jsem se a típla jsme mobil, ach ta An , hrozně ráda balí kluky, uchitla jsem se.
An byla moc hezká měla dlouhé blond vlasy, modré oči a krásné pihy. Já měla hnědé vlasy kudrnaté , modré oči a štíhlou postavu.
Sedla jsem si ke stolu a udělala jsem si řasy a stíny, nakonec jsem použila highlighter a lesk na rty. Své vlasy jsem si učesala a upletla copánky. Vzala jsem si vans slip on a roztrhání moms jeans a bílé tričko.
ČTEŠ
Neber to vážně
Teen Fictiontento příběh je o lásce ,či o životě roztleskávačky Kate a fotbalisty Brada