Dolezla jsem k An na pohovku a smutně jsem zklopila oči.
A: Co se děje?
Ucucla drtek šampaňského a odstrčila zvrhlého Marcuse. Řekla jsem ji co se stalo.
A: To nemyslíš vážně!
Zakřičela An a mrkla plastový kelímek po Marcusovi a zvedla se z pohovky. Všichni ztichli.
Kate se provinile podívala na Brada který tančil s Deny. Je tak krásný, Brad se podíval na ní a jejich pohledy se střetly. Deny si toho všimla.
A: Takže on tě začne líbat a řekne ti že je to chyba??!
Kate se snažila An uklidnit ale v tom okamžiku převrhla na sebe šampáňo. Zasyčela a Brad se ztratil.
Hudba pokračovala.
A: Ach ne!
Snažila se očistit kapesníkem Kate.
K: Já si skončím na záchod.
Šla jsem po dlouhých schodech na toaletu. V tom Deny mě chytla pod krkem.
D: Gratuluju!
Zatleskala a ukázala na křeslo
D: posaď se !
Vzdechla jsem a nešťastně jsem si sedla
D: takže frajerko, Brad tě nemiluje, jasný?!
Kývla jsem a přála jsem si aby Brad přišel.
D: Ještě jednou na něj šáhneš tak pošlu všem video s Jackem i když to nejsi ty.
Flusla na mě a dala mi facku. Mé oko se proměnilo v monokl.
Vzlykal jsem a svalila se do kouta, myslela jsem na Brada .
Po chvilce jsem viděla Brada jak šel na toaletu. Spatřil mě a úzkostlivým pohledem se na mě podíval. Běžel ke mně
B: Kate si v pohodě?
Sedla jsem si a vzlykla.
K: J-jo..
B: Pojď dáme na to oko led.
Vzal mě do náruče a odnesl do kuchyně.
Vytáhl led a položil mi led na oko. Pohladil mě po tváři ale pak ucuknul.
B: kdo ti to udělal?!
K: Deny
Brad se zamračil a pohladil mě po vlasech. Usmála jsem se ale vzpomněli jsme si, na Deny a její slova. Odstrčila jsem jeho ruku a sedla jsem si .
K: Brade promiň ..
B: Promiň neber to vážně, ale to byl takovej úlet...
K: Brade, já tě miluju jako kamaráda, pochop to.
Zalhala jsem , ale on to poznal, začal mě líbat. Odstrčila jsem ho , on spatřil Deny.
D: Jak si mohl...
Brad se na mě podíval a stoupl si naproti ní.
B: Deny to co si udělala bylo hnusné, rozcházíme se s tebou!
Deny zrudla a odkráčela pryč, Brad zrudl.
B: Kate já tě mám rád jako kamarádku. Promiň neber to vážně.
Mrskla jsem led a smutně hkeděla na odcházejícího Brada, vždyť mi řekl že mě miluje.
ČTEŠ
Neber to vážně
Teen Fictiontento příběh je o lásce ,či o životě roztleskávačky Kate a fotbalisty Brada