Hyunjin
Konečne som sa rozhodol. Dnes napíšem svojmu idolovi. Pôvodne som mu chcel napísať cez nejakú sociálnu sieť, no tam mu určite píše veľa ľudí, takže je možné že by si ma vôbec vôbec nevšimol.
Našťastie mám úžasnú známosť (Čiže Channieho hyunga), ktorý má tiež úžasnú známosť (Čiže BamBama hyunga), ktorý mi zohnal jeho číslo.
Otvoril som dvere od našej izby a zvalil som sa na posteľ, vlastne skôr na obrovského plišáka medveďa, ktorý zaberal väčšinu jej priestoru. Asi tu nemusím hovoriť že sa volá po ňom. Zobral som si mobil a napísal mu správu, ktorú som vymýšľal celý deň.
H: Ahoj^^
JY: Ahoj. Poznáme sa?
H: Neviem či ma poznáš, ale ja teba určite áno :)
JY: Môžem teda vedieť tvoje meno a odkiaľ máš moje číslo?
H: Moje meno je Hwang Hyunjin takže si už asi vieš predstaviť odkiaľ ho mám
JY: Oh áno BamBam mi niečo spomínal. Ty si ten chlapec zo Stray Kids, ktorý ma pozoruje keď cvičím sám
HJ: Myslím že to bude omyl...
V tej chvíli som skoro skolaboval. Ako to mohol vedieť?
JY: Nie, nie. Som si stopercentne istý že si to bol ty. Myslím že som raz videl ako ti stiekla slinka, keď sa mi zdvihlo tričko ;)
H: No čo potreboval som inšpiráciu. Myslíš si že by som bol sám o sebe dobrý tanečník? A to s tou slinkou bude omyl
JY: Nesnaž sa ma rozosmiať, omyl? Jasne som videl ako si tam stál s tou tvojou nádhernou pusinkou otvorenou dokorán.
H: Si proste dobrý tanečník.
Ak som predtým neskolaboval, tak teraz som mŕtvy. ON MI REÁLNE NAPÍSAL, ŽE MÁM NÁDHERNÚ PUSINKU?! Moje srdce bylo hrozne rýchlo. Hlavu som zaboril do medveďa a silno zakričal. Poslepu som nahmatal mobil a pozrel som sa na rozsvietenú obrazovku.
JY: Celkom sa mi páčiš. Neposlal by si mi fotku? Viem že na internete ich nájdem veľa, ale ja chcem takú špeciálnu. Od teba
H: Špeciálnu? Dobre ale iba ak pošleš aj ty mne
JY: Platí <3
Odpratal som sa do kúpeľne a pri zrkadle si urobil fotku. Potom som sa vrátil naspäť, pripučil macka a fotku mu poslal.
H:
JY: Máš vážne nádhernú tváričkuH: To mi hovoria všetci, ale od teba si to vážim viac. Si na rade
JY:
Prečo mi toto robí?
H: Woah hyung... Nezobudil som ťa?
JY: Tak nejak, práve som si dával šlofíka po tréningu.
H: Prepáč
JY: To je v poriadku. Čo by si povedal na to že by sme spolu išli po tréningu do dunkin' donuts?
H: Naozaj?
JY: Samozrejme
H: Počkám ťa pred budovou JYP
JY: Dobre. Tak večer?
H: Uhm
JY: Zatiaľ sa maj
H: Ahoj
Čo sa to práve stalo? Mám to brať ako rande? Nie, určite to je len priateľské stretnutie.
YOU ARE READING
Punish me!
FanfictionUž som sa rozhodol, dnes napíšem svojmu idolovi! Stray kids x Got7 Hyunjin x Jinyoung