Már el telt 2 év azóta hogy nem láttam tinust kezdem el felejteni. Most jelenleg ki be baszott 18 éves vagyok.
Ma lesz koncertünk Párizsba szóval most szállt le a gépünk a menedzserünk már itt van 2 napja. Tik tokon van 5.2m követő instán meg 16 ezer youtuben meg egy csomó. Na szóval épp most szállunk be a limunizunkba és megyünk a hotelbe. Mikor oda értünk Dániel a menedzserünk jött oda hozzánk és ölelt meg.(Dániel=D)
D-gyertek gyorsan induljunk mert ott kell legyünk a helyszínen...
N-jó este 6-tól lesz ugye?
D-igen igen most vissza a limuzinba. Vissza ültünk. Oda értünk a helyszínhez már egy csomó rajongó itt volt ki néztem az ablakon és ezt csinálta Nina is. A rajongók csak visítótak de tényleg sok lány volt de még fiú volt. Ki szálltunk és be rohantunk az öltözőbe. Az asztalomon volt egy csokor rózsa és benne volt a neve.
Martinus GunnarsenDik ez még él. Hallotam egy gyors lépést közeledni Nina volt.
N-Olivia itt van marcus és martinus
O-nem igaz azok már nem léteznek-mondtam nevetve ekkor Nina el ment én meg át öltöztem.
Ezt vetem fel:Cipő:
Nina ruhája:
Cipője :
Még kezdődött a koncert kB 1 és fél órát tartót. Mikor az utolsó zenénél voltunk észre vetem egy szeméjt az első sorban. Nah ki vllt az........martinus jeeejjjj mikor már kezdem el felejteni akkor kell meg jelen én meg jaj de jó. Vége let meg hajoltunk és le futottunk a színpadról. Én gyorsan az öltözőbe mentem és magam után be csaptam az ajtót meg fogtam a rózsát és a falnak vágtam.
T-lassabban babuskám.
O-hogy a faszba kerülsz ide-mondtam halkan-leg szívesebben a nyakába ugrottam volna most is jól néz ki de most sokkal jobban néz ki.
T-nah babuska tudom hogy még szeretsz-közeledett én meg távolodtam tőle. Neki mentem a falnak.
O-igen és baj? - erre még közelebb jött már egy picuri volt köztünk. Megcsókolt a pillangók megint fel életek. Vissza csókoltam. Annyira jó volt újra méz édes ajkát érezni az enyémen. Annyira bele éltem magam hogy nem vetem észre hogy már a kanapén vagyunk...... Nem hagytam magam el löktem magamtól.
O-hagy békén-de vissza mászott rám
T-cicuskám én kívánlak nagyon és a nagy fiú is ágaskodik ott lent
O-nem tinus érdzsmeg esetleg haverok lehetünk-álltam fel
T-de én többet is akarok bocsáss meg nekem kérlek - nézet rám boci szemekkel
O-Ahj martinus annyira cuki tutsz lenni de csak haver ként majd lehet szépen épül ez az egész-néztem rá perverzen és el hagytam a helységet. Nina már a szállodába volt és ha oda érek akkor kell mongyon valamit.
A szállodába értem fel mentem és láttam hogy Nina és Mac csókoloznak.
O-ti meg mi a faszamat csináltok?
N-jah ezt akartam el mondani hogy össze jöttünk újra és most komolyan veszi a kapcsolatot
O-tudod marcus én akkor ki kellet volna herélyelek-nevetem el magam és meg öleltem
M-te mindig is ilyen hülye voltál és az is leszel-nevetett ő is
O-najo már megy le a nap megyek medencézni amúgy Mac ti is ebbe a száloba vagytok?
M-igen pont meletetek ha akarsz át mehetsz tinushoz
O-otthon van? - kérdeztem komolyan
M-fel hívom............ Igen otthon van.
O-jó na megyek fel feszek egy fürdő rucit és át megyek hozzá. Be mentem a szobámba és kerestem valami fürdő ruhát ez let a választásom:Fel vetem és ki mentem a szobámbol egyenesen tinushoz be kopoktam.
T-ohh szioka csinos vagy - nézet rám perverzen.
O-ne most tinus be engedsz vagy mehetek
T-jah gyere benéb-mosolygot-baj van?
O-jah nincs csak át néztem. Amúgy jössz velem medencézni?
T-hmmm nem is tudom-gondolkodot el-nem megyek
O-Ahj te martinus na szioka-adtam egy puszit a szájára láttam hogy ki akadt szóval ki mentem. Le mentem a medencébe és bele mentem.
T-Bomba- csobant bele a vízbe és le fröcskölte a fejem
O-rohadj meg martinus-jött közelebb hozzám és megcsókolt.
T-inkább folytassuk amit adtál nekem kB 10 perce ezelőtt-suttogta de hát amire ezt ki mondta el kezdet esni az eső. Gyorsan ki úsztunk és be szálltunk de nem hozzánk mentünk ha nem martinusék hoz ugye hogy csak keten vannak itt szóval jah.
O-te jó ég miért jöttél ki most nem eset volna az eső-mondtam nevetve miközben le ültem az asztalnak a székére.Tinus oda jött hozzám és megcsókolt, én vissza csókoltam fel vet és a konyha pultra rakot úgy folytatuk tovább. Persze hogy én is akartam és ő is.
T-akarod-suttogta
O-uhum-és folytata be vit a szobájába és le rakot az ágyra. Végig néztem ahogy le veszi bluzát. (igen ruhástol jött be a vízbe 😂). Awh olyan jó kockás hasa van. Ezután rám vetette magát és le vete rólam a fürdő ruha egyik részét vagy is a felső részét.
T-awwhhh még mindig olyan jó a két meled
O-fogd meg őket
T-nem nyúlok hozzá - nevetett én meg fogtam a két kezét és a melemre raktam. Ki akadt de nagyon
T-te is fogd meg a nagy fiút
O-mih te nem vagy normális-erre meg fogta a kezem és a férfiaságára rakta a kezem. Jól bele markoltam erre egy lágy nyögést adót ki és el mosolyodot. A haja megint szana szét annyira jól néz ki istenem. Le vete magáról a nadrágot már csak egy fekete boxer volt rajta. A fiókjához ment és ki vet belőle egy tasakot. Le rakta melém az ágyra és folytata le vete rólam a fürdő ruha másik részét is. Végig puszilta az egész testem és aztán le vete a boxerét is a nagy fiú tényleg ki akart jönni onnan fel húzta a gumit rája.
T-biztos hogy akarod
O-igen akarom-erre belém helyezte a férfiaságát. Fel nyögtem mert már rég nem khm khm és meg kell még szoknom.. A többit nem részletezem.
Úgy 10 óra körül fáradtan döltünk be az ágyba.
T-még most is jó vagy és sokkal sexib vagy
O-ohh mindha te nem lennél az te is sexib vagy.....amúgy éhes vagyok
T-most hogy mondod én is gyere mennyünk kajálni.
O-oki-nevettem fel nem tudom miért. Tinus fel öltözött de én nem tudtam mert nekem nem volt itt ruhám ezért ment tinus.🔞Martinus szemszöge 🔞
Olivianak nincs ruhája nálam ezért át megyek hozak neki.
T-helló valaki?
N-igen itt vagyunk a konyhába
T-hali őmm hol van Olivia szobája kell vigyek neki ruhát
M-amúgy mik voltak azok a nagyon hangos nyögések?
T-semmi-mondtam miközben be mentem a szobájába.
N-ne hazudj ide át halszik nem vagyunk süketek-nevete el magát
Én a szekrényhez mentem és ki vetem belőle fehér neműt és valami ruhát. Mikor kutattam meg láttam az éjjeli szekrényén csomó képet magunkról. Meg ott volt egy nyaklánc aha amit én adtam neki oda mikor meg kértem hogy legyen a barátnőm. Ki mentem a szobából és egyenest ahol van Olivia.❤️Olivia szemszöge ❤️
Vissza jött tinus. Hozott nekem mindent ami kell.
Ezt a rucit hozta nekem:T-csini vagy na gyere mert el megyünk egy kajáldába
O-oki-el indultunk tinus össze kulcsolta a kezünk és úgy mentünk. Miután etünt vissza mentünk a száloba.
T-várj egy picit....
O-igen
T-lennél újra a barátnőm-nyújtott át egy nyakláncot.
O- IGEN - és fel rakta a nyakláncot rám mikor meg néztem ugyan az volt amit adót mikor meg kérte hogy legyek a barátnője. Nah se baj annyira álmos voltam hogy le vetem mindenem vagy is fehér neműbe maradtam és be feküdtem az ágyba. Tinus is jött ő is boxerbe aludt. Hátulról át ölelt és úgy aludtunk el nagy kifli kis kifli....
STAI LEGGENDO
Szeretni foglak amíg élek (Marcus And Martinus)
FanfictionHi ha nem tetszik ne néz bele.