Byla jednou jedna Žirafa která se jmenovala Emily Emily měl hodně zvláštní život grafice se s ní vůbec nebavili a najednou šla kolem postaršího domečku a v tom domě nikdo nebyl jenom pouze jedna panenka přišla k panence a panenka na ní promluvila Ahoj Emilko Já tě já tě znám já jsem ti jednou měla Emilka odpoví Odkud znáš jméno panenka odpoví že jí znám a Emilka odkud mě znáš Já nevím já tě znám od Velkého světa Mám tě ráda viděla jsem tě i ve filmu máš krásné nožičky Jsi zvláštní proto by se s tebou proto se s tebou lidí nebaví protože jsi moc krásná protože jsi zvláštní a vyjímečná nikdo tak výjimečně jako ty nikdy nebude určitě sis myslela že jsi úplně hrozný človíček ale nejsi člověk si zvíře a jsi vyjimečná Mám tě ráda jsi žlutá s puntíkama můžeš být jako značka jsi krásná nebo máš botička JAK2 skleněné míčky řasy jak velké panenky a taky máš hrozně krásné nožičky máš Vocásek dlouhý až někam daleko hřívu velikou a headphone Go jsi krásná jako Jako dcera kterou jsem nikdy neměl a vím že jsem panenka ale kdyby jsi ty blbe Lišák tak tě nikdy neopustím tvoje panenka tě má hodně ráda jednoho dne panenka a zase zpátky a žirafka řekla že ať si s ní klidně nebaví že ona si s tím hezký že jestli jí nemají rádi takže jí to je že ona je že ona je vyjímečná a že jí nenechá že se nenechá šikanovat jednoho dne dalšího za ní přišli žirafky A řekli jestli jsi s ním nechtějí kamarády žirafka samozřejmě odmítla podruhé už ne začne se kamarádit a vše nakonec skončilo strašně dobré se (vám říct že tohle nebylo přesně jako a ne a ne mám ráda ale žirafa měla hodně dobrýa)