TaeJin - 2

43 6 1
                                    

במשך כל השנתיים האלו ג'ין לא נתן לטאהיונג אפילו את הספק.
הוא תמיד גרם לו להיות בטוח באהבה שלו אליו.

שנה לאחר הדביוט כשנאמג'ין כבר נפרדו, חלק מהארמי עדיין המשיכו לשפפ אותם ולהגיד שהם הזוג האולטימטיבי שלהם.
הם המשיכו להגיד שנאמג'ין הם האבא וה'אמא' של הלהקה אפילו שג'ין הוא גבר וכביכול מבחינה טכנית הם שני אבות.

למרות כל הזמן הזה מאז ועד היום כשהרוב על השיף של ג'ין זה נאמג'ין, טאהיונג לא קינא. בכלל. כי ג'ין לא נתן לו ספקות, הוא תמיד היה איתו והוכיח לו כמה טאהיונג זה רצון הלב שלו.
אפילו באיזה הופעה בטור של Answer (נראה לי) בשיר מג'יק שופ בקטע של טאהיונג וג'ין לשיר- טאהיונג נעצר מול נאמג'ון וג'ין עשה את כל הריצה עד לשם וניפנף את נאמג'ון בלי להסס.
הוא תמיד הוכיח לטאהיונג כמה הוא אוהב אותו, גם מול נאמג'ון.

טאהיונג התחיל לפקפק רק ברגע שהוא ראה במקרה, יותר מידי קטעים על נאמג'ין בטוויטר מסיבוב הופעות אחד שעובר לסיבוב הופעות שני.
הוא ראה איך ארמי שמים לב לכל פרט קטן ומייחסים חשיבות לדברים הכי קטנים.
הוא צחק אבל קינא, כי רצה שארמי יראו את זה גם אצלם, שיבינו סוף סוף מי הזוג האמיתי כבר שנתיים.

אז כן, טאהיונג התחיל לעשות Fan Service אבל לא בכוונת הדבר אלה מקנאה.
הוא רצה שכל הארמי יראו אותו ואת ג'ין.
הוא רצה להעמיד את ג'ין במצב שלא יוכל להתנגד לו, שזה יוקרן בכל העולם.
שכל היקום יראה איך שטאהיונג מעמיד פיתוי לג'ין וג'ין מתקשה לסרב, שזה יועבר בצורה מספיק ברורה. לכולם. בכל העולם.
שיראו שמה שג'ין רוצה זה טאהיונג.
הוא רצה להוכיח לארמי אבל גם לעצמו כדיי להיות בטוח שזה אכן מה שג'ין עדיין רוצה.

זה עבד לו לזמן מה והוא הפסיק כי קיבל את התשובות שהיה צריך וראה שעוד ועוד ארמי רואים את האהבה בינו לבין ג'ין ומבחינים בזה.

אך לא לקח לו המון זמן כדי להתחיל ולקנא שוב.
הפעם זה היה יוטיוב שאיכשהו שלח לו Analysis על נאמג'ין.
טאהיונג אחד שרוצה להיות בטוח שארמי מבחינים ולכן בודק אם יצאו Analysis חדשים לטאהג'ין וכך לדעת. ובמקרה נשלח אליו סירטון Analysis אבל של נאמג'ין, חדש טרי מהניילון שיצא לפני 30 דקות וזה גרם לטאהיונג לרתוח מקנאה.
הוא צפה בזה כדיי לראות אם באמת יש משהו חדש והוא אכן שם לב לדברים חדשים שהתרחשו בחלק מסבבי ההופעות האחרונים.

הוא נתן לזה לעבור כאילו כלום, בלי להגיד לג'ין.
הוא רצה לראות את ההתנהגות של ג'ין והאם משהו באמת השתנה בו או שהוא עדיין יבוא להראות לו אהבה ולהוכיח לכולם את מה הלב שלו רוצה אבל טאהיונג ראה שזה כבר לא קורה כמו פעם, ג'ין אכן אומר לו מילות אהבה ומחבק אבל הוא כבר לא מנסה להוכיח לעולם את זה שאהבו הוא טאהיונג.

טאהיונג כל כך קינא שכבר לא ידע מה לעשות עם עצמו ואיך לקבור את עצמו.
הוא חשב וחשב המוווןן על מה לעשות כדי להפסיק לקנא או לפחות מה לעשות כדי להראות לג'ין שמה שהוא רוצה וצריך זה טאהיונג.

לבסוף הגיע הפתרון ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TaejinWhere stories live. Discover now