Sabah her zamanki gibi cam kırılma sesleriyle uyandım.Ah size kendimi tanıtayım.Ben Melek,Melek Yıldırım üvey ailemle yaşıyorum ama tabi ki gerçek babamla görüşüyorum.Yani ben küçükken annem ve babam ayrılmışlar ve benim velayetim anneme verilmiş.Gerçek annem de gerçek babam da evlenmişler. Ama annemin babası beni dövüyor.Ha bide derin var derin benim kız kardeşim.Tabi ki üvey babamın kardeşime zarar vermesine izin vermem.O benim en değerlim hatta bir kere eski okuluma gelmişti bi ta ona çarptı ve derini düşürdü bende sinir krizi geçirmiştim.İşte o zaman dan sonrada sadece iki arkadaşım oldu.Eymen Gürsoy ve Alp Soyhan ikisi de temiz kalpli iyi çocuklar onlarla ortaokulda tanıştım. Ve beni okulun zorbalarına karşı hep onlar korurdu.Neyse sabah her zamanki gibi cam kırılma sesleriyle uyandım.Gerçekten hep böyle yapıyorlar.Hemen yanımda aşırı tatlı bir şekilde yatan Derin'e döndüm.O benim her zaman meleğimdi.Aslında bu kadar sese uyanmaması garip ama bunu umursamadan onu dürttüm.
-yaa abla omzumu deldin uykum var benim
-aman yemedik uykunu hadi şu gorilden kurtulalım babamla görüşeceğiz daha^üvey babama goril diyorduk.Derine baktığımda ellerini bebek gibi birbirine vurduğunu gördüm.Ayağa kalkıp ona göz kırptım.Bu bizim dilimizde sen burada kal demek oluyordu,kapıyı açıp çıktım.Üstümde ki kıyafetler uygun olduğu için hızlıca gorili dinlemeye başladım,ve yine kavga ediyorlardı.Bende Derin ile birlikte kaldığımız odaya daldım.Derine baktığımda üstüne mor bir bluz ,altına da sarı bir kot giydiğini gördüm.Derine gülümsedim ve omuzlarından tutum döndürdüm artık bana arkası dönüktü, pamuk eller gözlere miniğim diye mırıldandım.Oda kıkırdayıp ellerini (avucunu) gözlerine bastırdı.
Bende kıyafet arayışına başladım.Bir kaç kıyafete baktıktan sonra yeşil bir tayt a ve kırmızı bir bluza karar verip hızlıca giyindim.Derine baktığımda hala bana bakmadığını fark ettim.Artık bakabilirsin prenses^dedim ve güldüm, o da bana bakıp güldü ve elimi tuttu.hızlıca kaldığımız odadan çıktık. Gorilin yanından geçiyorduk ki derin elimi sıktı. Korktuğu belliydi bende hiç durmadan yoluma ettim ve biz çıkıyoruz^dedim bay goril bir şey demediği için gülümsedim, yıldız cafe ye yol aldım.Ben babamla önceden de görüşmüştüm ama derin babamı daha hiç görmemişti.Biz derin le konuşa konuşa giderken yıldız cafe ye geldiğimizi anladım.Zaten buraya zaman buldukça gelirdim bu yüzden mesafeyi ayarlayabiliyorum. Hemen (cafedeki) masalara bakındım.En soldaki masada ki babamı gördüğümde aptal aptal gülümseyip derin e baktım.O da babama bakıyordu ama boş gözlerle.Gözlerimi derinin üstünden çekip babama doğru ilerlemeye başladım.Babamın masasına geldiğimizde hızlıca sandalyeye oturdum.
+masaya oturacak değilsin herhalde+
sende geldin tam olduk iç ses durun sizi tanıştırayım bu fadime,fadime buda okuyucu tamam mı?
+tamam+
okey o zaman konumuza dönelim babamın masasına geldiğimizde hızlıca sandalyeye oturdum. Babama baktığımda derine baktığını gördüm.Hemen derini dürttüm.Bana masum masum bakan derine gülümseyip babama döndüm.Dönmemle babamın söze dalması bir oldu
-kızlar ben sizi okula yazdırdım Derin sen özel okula gideceksin yani ******* okuluna Melek sende koleje gideceksin Altay Kolejine ,sizi ben bırakacağım
-kolej mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK YILDIRIM
ChickLitSabah her zamanki gibi cam kırılma sesleriyle uyandım.Ah size kendimi tanıtayım.Ben Melek,Melek Yıldırım üvey ailemle yaşıyorum ama tabi ki gerçek babamla görüşüyorum.Yani ben küçükken annem ve babam ayrılmışlar ve benim velayetim anneme verilmiş.Ge...