Razele soarelui îmi dezmierdă pielea, făcându-mă sa ma fâstăcesc prin tot patul. Aseară am privit o serie lungă de filme. Știam sigur că mama trecuse pe la mine în camera, din cauză că leptopul și pungile de clipsuri care acum o dibioara erau pe pat, acum sunt în coșul de gunoi.
Ma ridic cu o lene de nedescris din pat, și întru în baie. Scap de haine și întru în cadă. Apa rece îmi dă fiori pe șira spinării. După un dus bine meritat mă îmbrac cu o bluză albă și o pereche de blugi bej. Ies din dormitor și fug pana în bucătărie. Mirosul de ceai proaspăt și clătitele cu Nutella făcute de mama aveau un miros divin și sunt sigura că și gustul este pe măsură.
După ce mi-am bucurat papilele gustative cu mirobolantul gust al clătitelor și al ceaiului, plec spre garaj să îmi iau frumusețea. Mai întâi mă încalț cu o pereche de pantofi albi. Copilul meu (aka. mașina mea care este un Audi RS5).Asta este mașina mea.
Pornesc în trombă spre Mall. Am parcat mașina și am întrat în Mall. Am luat cele necesare pentru liceu . Mâine, din păcate, încep liceul.
După o oră lungă, plec cu o groază de pungi spre mașină. Ajung acasă, iau pungile și gonesc spre camera mea. Aranjez toate lucrurile și mă gândesc să merg la un film. O sun pe Alexandra, ea este BFF-ul meu, și îi zic să ne întâlnim la Mall.
Filmul mi sa părut plictisitor. După aceia am mers să mâncăm MC și ne-am luat un Starbucks. După ec fiecare la ea acasă.
Ajung acasă, și întru în baie. Hainele pe care le-am avut pe mine, acum sunt aruncate în coșul de rufe. Apa caldă mă calmează. Ies din baie și îmi îmbrac pijamalele. Mă așez pe pat și somnul se face prezent în mintea mea.Bună, sunt noua aici pe watpad. Sper să vă placă poveștile mele!
330 cuvinte.
CITEȘTI
Deasupra Norilor(needitat)
ParanormalSupranatural este viață pe care uni o cred periculoasă, dar alți o cred ca și cum ar fii o binecuvântare. Povestea prezintă iubirea dintre un om care își va descoperi puterile de hibrid și un vampir, chear regele vampirilor. Credeți că Kara și Damia...