Steve uykulu gözlerle zor da olsa planladığı harika günü başlatacak olan alarmını susturmayı başarabilmişti. Yavaşça yatağından kalktı ve başucundaki gece lambasının yanı başında bulunan gözlüğünü taktı. O çok garantici biriydi bu yüzden kurulabilecek bütün cihazlara tam da kalkması gerektiği an yani 07.30 'a kurmuştu.Cihazlardaki saniye farkından dolayı hepsi neredeyse birer saniye arayla çalmaya başladı.Değişik türden değişik yerlerdeki ses çıkaran aletler Steve için tam bir baş belası olsalar da onun için gerekliydiler.Hepsini birer birer kapattı önce telefonunu sonra duvar saatini sonra kol saatini ve en sonunda da alarmının yanında bulunan yedek alarmını.Abartmış olabileceği düşüncesi ona saçma geliyordu hatta bu önlemleri az bile buluyordu.Alarmların hepsini kapattığından emin olduğunda lavaboya gitti elini yüzünü yıkadı düşlerini fırçaladı saçını dün geceden beri yedinci yıkayışı olsa da emin olmak için bir daha yıkadı. Ve evet artık hazırdı.Hemen Jack'i aradı.
Jack hala uyuyordu ve o da uykulu gözlerle telefonunu kapattı.Başucundaki alarmı yeniden kırdı.Son bir ayda onu otuzuncu kez kırmıştı kendini bilen biri olduğundan saat tamircisine abone olmuştu. Steve normalde sakin biri olmasına karşın bu defa sinirlendi çünkü Jack bunu hep yapıyordu.Steve toparlandı valizini ve gerekli eşyalarını alıp evden çıkmayı sonunda başarabilmişti.
Steve evden çıktı ve Jack'in evine gitti.Jack hızlıca hazırlandı ve evet artık yola çıkmaya hazırdılar. Steve arabasını orada bırakmayı tercih etti ve bir taksi çağırıp hızlıca büyük ve ihtişamlı gemiye vardılar.Artık hazırdılar gemiye bindiler ve Steve sadece bu özel anısı için kalemi eline aldı ve yazmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harika Bir Tatil
AbenteuerSteve ve Jack iki yakın arkadaş uzun süredir hayalini kurdukları bir gemi yolculuğu yapmak için yola çıkarlar.Ama başlarına geleceklerden habersizdirler, çünkü yolculuğa çıktıkları geminin kontrolleri yapılmamıştır.Olabilecek en kötü şey başlarına g...