Doğum Günü

81 1 2
                                    

Evet evet ben Bugün hayata Gözlerimi açmıştım 22 Eylül 2004 Bugün heyecanlıydım çünkü tam 11 sene ÖNCE bu gun doğmuştum yani bu gun Dogum günümdü okul saatim yaklaşıyordu kahvaltımı ettim hazırlanıp çıktım. Eve geldim saat 12:30 Hayat'ın sıkıcı bi o kadarda heyecanlı çünkü Doğum Günüm sınıfımdan Bir Kaç arkadaşımı çağırdım saat 2 arkadaşlarım gelmeye Başladı tam 15 kişiydik pastamı kestik SONRA herkez hediyelerini verdi hepsine tek tek teşekkür ettim müzik AÇTIK ettik eğlendik parka gittik dolaştık İstanbul Eklendi çok Büyük bi Oldu bunca eğlenceden SONRA yorulmuştum saat 10 da Uyudum yerdi Akşam yine Sabah 7 ettik de Okula gittim 12 de geldim ödevlerimi bitirdim çarşıya gidecektik. Saat öğlen 4 olmuştu.Vicende çarşıya çıktık ben babam ettik annemi göremiyordum Eklendi çok endişelenmiştim sanırım kaybolmuştum Bir polis Küba'da askeri eğitim gördü beni Annen baban nerde dedi Evimi sordu SONRA beni MERKEZE goturdu annemi babamı Aradi AMA açmadılar 2 Gün SONRA gazetede Bir haber gördüm 'Kayseri'ye Giden otabüse hızla Bir tır Çarptı yaralı 2 ölü 3 Sıla Görsoy Akif Görsoy E Öldü 'Bu Andan SONRA parçalanmıştım sanki içim içime sığmıyordu Şu An Polis Alper'in evindeydim Ve. Okula gittim sessizce ağlıyordum öğretmenlerim soruyordu ne oldu diye anlattım anlatırken ağladım ... Bir öğretmen beni teneffüste Yanina çağırdı Allah Rahmet eylesin Alev dedi ettik. SONRA Güldü bana bakarak seni met koca istanbul'da Tek Başına bırakamam istersen polis abilere Söyleyelim Artık benim Ile yaşa zaten biliyorsun benimde senin Yaşında Bir kızım var Hatta SIM Express sınıftasızınız Duygu. O Gün okul bittikten SONRA Gizem öğretmenim Duygu ben karakola gittik ettik Artık Gizem ablanın evinde kalacaktım Evleri Eklendi çok güzeldi AMA SIRF ben geldim diye DAHA GENIS Bir ev aldılar Duygu Ile cok ıyı anlaşıyorduk kıyafetler dolabım Yatagim Eklendi çok güzeldi Gizem öğretmenim beni onun Hafta annem Babamın A.Ş. A.Ş. A.Ş. mezarlığına götürüyordu ... Arkadaşlar umarım beğenirsiniz devamı gelicek :)

Bir Kızın Yaşamı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin