🎤~Meglepetés a színpadon~🎤(Sebastian Stan x Reader)

1K 42 10
                                    


Öt éve vagytok együtt az eszméletlenül kedves,végtelenül aranyos, és pofátlanul jókèpű Seabstian Stannel. Egy rádiós műsorban ismerkedtetek meg, ahol téged a feltörekvő énekesi pályádról kérdeztek, Sebastiant pedig a közelgő Végjátékról. A műsor után meghívott egy italra ahol a színészettől kezdve a zenén át mindenről szó esett, és sokat nevettetek együtt, így nem kellett sok ahhoz, hogy azonnal belezúgj ebbe a roppant kedves, és karizmatikus férfiba. Az együtt eltöltött kellemes idő után még hetekig randiztatok, mire végül kimondhattátok, hogy egy pár vagytok. Nem a nyilvánosság előtt éltétek minden napjaitokat, persze ha olyan esemény volt akkor elkísértétek egymást. A rajongóitok odáig meg vissza voltak,hogy együtt vagytok. A szerelem mámorában úszva sülve főve együtt voltataok, míg végül a munka bekavart. Te egyre feljebb törtél az énekesi pályán, és ő is sokat dolgozott, de ettől a kapcsolatotok csak még erősebb lett, és ha nem is vagytok egymás közelében mindig órakat beszélgettek videó chaten. Nem hagytátok, hogy a karrier, a munka, és a sajtó szétzilálja a kapcsolatotokat. Most viszont turnén vagy az együtteseddel.

~Túrnén~

-Szia édes jó éjszakát remélem hamarosan találkozunk.- fejezted be a videó chatet Sebbel. Itt még nem sejtetetted milyen öröm vár is rád.

A hangulatod elég rossz, mert már fél éve nem láttad a kedvesed. Egy pár percre elbambultál, majd gondolataidból az egyik tag hangja szakít ki.

-Hol is fogunk koncertezni ma?- kérdezte Josh a basszusgitáros.

-Londonban.-mondtad egy kicsit szomorúan.

-Mi a baj T/N?

- Csak annyi,hogy nagyon hiányzik az én egyetlen Sebem-mondtad miközben pár könnycseppel küzködtél.

- Oh, ne keseregj.- mondta Johs majd átölelt.

-Remélem a meglepetésünk tud majd segíteni.- szólalt meg Adrien a dobosunk.

-Miféle meglepetés?

-Majd meglátod.

Ezt követően egy fél óra múlva már meg is érkeztetek a koncert helyszínére. Egy óra volt mire felpakoltataok a színpadra, és még fél mire behangoltatatok mindent. Mindig káprázattal, és izgalommal álltál ki a színpadra. Mihelyst lehullt a lepel, és megláttad a megtelt arénát azonnal elillant a rosszkedved.

-Helló London!!! Készen álltok a ma estére?- kiáltottad.

Mire megannyi lelkes sikoly volt a válasz, és ez feltöltött téged élettel. Majd belevágtataok az első számba. A közönség végig énekelte veled a sorra következő dalokat,és volt olyan is amikor lementél a színpadról, és odamentél a kordonhoz, hogy a rajongók tudjanak veled fotózkodni,és pár másodpercnyit beszélni. A koncert végéhez közeledve vártad, hogy megszólaljon  a következő szám intrója ám ehelyett Adrien felállt a dobok mögül, és a kezébe adtak egy mikrofont, te pedig csak néztél, mint a ma született bárány, hogy mégis mi történik. Majd Adrien megszólalt.

-Nos,mint tudjátok T/N és Sebastian Stan már öt éve vannak együtt jóban és rosszban-itt a tömeg hatalmas ovációban tört ki-azonban már fél éve nem látták egymást, és ez nagyon megviseli T/N , és nagyon rossz szomorúnak látni, ezért most van egy meglepetésünk számára. Ezután a mondat után lassan besétált  Seb a színpadra hatalmas mosollyal az arcán. Te pedig alig hitted el, hogy ott van, amint magadhoz tértél a sokkból a nyakába ugrottál, és sírásban törtél ki. Ő pedig szorosan átölelt.

-Úr isten annyira hiányoztál-zokogtad a nyakába.

-Te is nekem édesem.-túrt bele a hajadba.-majd miútán kiváltatok egymás nyakából megcsókolt.

- Van egy jó hírem veled maradok a túrné végéig.- ezt hallván majd felrobbantál örömödben.

Az egész esemény látható volt a hatalmas kivetítőkön is,így mindenki láthatta ezt a végtelenül aranyos jelenetet. A fiúknak megköszönted, hogy segítettek abban,hogy lásd életed értelmét.Hálád jeléül mindegyikőjüket megölelgetted egyesével, majd a közönséghez fordultál:

KÖSZÖNJÜK LONDON!!! IMÁDUNK TITEKET dobtál egy puszit a levegőben,és meghajoltatok. már vonultál volna le a színpadról amikor is Seb letérdelt eléd, és feltette életed kérdését.

-T/N hozzám jössz feleségül?

A közönség, és te is sokk hatása alatt volt majd pár másodperc elteltével megadtad  a választ amit a közönség lélegzet visszafojtva várt.

- IGEEEEN!!!!-fakadtál ki ismét könnyekben és ölelted át immáron vőlegényedet.

Ismét mindenki  üdvrivalgásban tört ki, majd miután mindenki elcsendesedett elkezdtek kiszivárogni az emberek, ti pedig pakolni kezdtetek,hogy folytassátok túrnétokat Sebbel az oldaladon.

Remélem tetszett a rész epítő jellegű kritikát és egyéb véleményt szívesen várok a kommentszekcióban

~Csenge~

Marvel Oneshots Where stories live. Discover now