Všetko sa začalo v jeden pekný zimný večer :D . Ja a Veronica sme sedeli na zástavke a nudili sa. Okolo išiel David a pristavil sa pri nás. Veronica bola bez nálady, ticho sedela, ledva ho vnímala. Ja som bola šťastná, že sa objavila konečne nejaká živá duša a tak sme sa rozprávali a smiali. Davida som poznala dlho, no len tak z videnia, takže mi padlo fajn, že sme sa trochu viac spoznali. Na druhý deň prišiel opäť a takto sa to opakovalo nejaké dva týždne. Začal byť všade tam, kde som bola ja až mi to naháňalo strach. Stretávala som ho cestou do školy, zo školy, začal chodiť von s našou partiou, večer ma odprevádzal domov. Zo začiatku mi to nevadilo, dokonca mi to dobre padlo, pretože som videla, že o mňa javí záujem a môj ex žiarlil. Keďže ma bývalý vždy bral ako samozrejmosť aspoň si konečne uvedomil, že nie je jediný na svete a že je aj iná osoba, ktorá mi prejavuje svoju náklonnosť. No po čase mi to začalo vadiť. David bol všade ako môj tieň, bol otravný až som z neho mala naozaj strach. Začínala som ho nenávidieť, lebo mi vždy prekazil akékoľvek zblíženie s mojím bývalým, ktorého som napriek všetkému stále ľubila. Aj keď mi veľmi ublížil a zametal si so mnou ako chcel, stále som verila, že budeme spolu a všetko bude fajn. David mi liezol na nervy, vyhýbala som sa mu no vždy ma našiel. Nadávala som mu, odháňala som ho od seba, no on sa aj tak nevzdal a nedal mi pokoj. Cítila som, že kvôli nemu už načisto strácam môjho ex. Ten sa na mňa už ani nepozrel, prestal chodiť von.. Nezvládala som situáciu a začala som sa rezať. Stále častejšie. Bolo to ako preniesť psychickú bolesť na fyzickú. Nica videla ako sa pomaly strácam a už sa na to ďalej nemohla pozerať. Všetku vinu dávala Davidovy, znenávidela ho a robila všetko preto aby sa ku mne ani len nepriblížil. Po pár dňoch sme sa dohodli s Veronicou a jedným kamarátom, že si ideme vypiť, aby sme sa odreagovali. Išli sme preňho domov, no jeho mama nám povedala, že pred chvíľou odišiel. Sklamané sme sa vracali späť a oprotí nám už išiel on, no naše prekvapenie aj s Davidom a jeho bratrancom. Pozerali na náš špekulantským úškrnom. Veronica mi zašepkala: ,, Toto nedopadne dobre."
Časti tohto príbehu budú takéto krátke, ale budú pridávané oveľa častejšie. Autorka dúfa, že sa Vám tento príbeh zatiaľ páči a bola by rada, keby ste zanechali nejaký komentár s názorom a VOTE ;) odo mňa všetko, príjemné čítanie prajem :3