Prolog

27 4 4
                                    


Njih dvoje se znaju od malih nogu i sve su prosli zajedno.
Bili su najbolji drugovi koji su bili tu jedno za drugo uvek, i u dobru i u zlu. A onda...onda se zapalila iskra...

Preskocio sam sa moje terase na njenu i video blago otskrinuta balkonska vrata...uhh dobro je otvorio sam ih polako,da je ne bih probudio.

Eh malena,da znas sta si probudila u meni...zapalila si iskru,i bojim se,bojim se da ce me njen plamen progutati...

Autor's note:

Sedeo je pored nje i gledao je kako spokojno spava.Iznova i iznova se divio njenoj lepoti,i usput strahovao.Pitate se zasto?
Oni su najbolji drugovi jako dugo godina,plasilo ga je da bi ga njegovo priznanje udaljilo od nje,da vise nista ne bi bilo isto. Takodje se plasio ne uzvracene ljubavi.I zato se odlucio na patnju,odlucio se na to da je i dalje potajno zeli samo da bi bila pored njega.Sve je znao,ta iskra koja se zapalila pre jako dugo vremena,znao je da preti da ga unisti,ali i pakao bi mu lako pao..samo da je ona pokraj njega.





Oo daa,evo ga prolog za moju novu pricu znam da je kratak ali pisite u komentarimma kako vam se dopada.I da votujte, znacilo bi mi.

Redovna poglavlja ocekujte tek sredinom jula,tada nastavljam i moju prvu pricu.Razlog svega je moja skola i sva ova zbrka oko male mature i ukradenih testova.Jedva cekam da se sve zavrsi i da mogu napokon svemu da se posvetim. VELIKI POZDRAV!💖 T xx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Iskra~H.SWhere stories live. Discover now