Gasirea fetelor

26 5 0
                                    

Losendo si baietii isi facusera grij si se hotarasera sa lasa politisti de oparte si sa porneasca ei inainte . Au mers aproape o saptamana au gasit o casa care li se parea foarte dubioasa , au incercat sa intre dar nu ia lasat nimeni asa ca au realizat singuri cum sa intre , au intrat si au reusit sa intre in casa . In casa era un hol lung si erau foarte multe camere asa ca baietii au hotarat sa traga la sorti . Pana la urma camera in care au intrat prima data era o camera goala . In urmatoarea camera era Sara intinsa pe jos atuncea Vali sa dus repede la ea si plangand a implorato sa se scoale , a reusit sa o trezeasca ea sa trezit si la loat in brate au loato cu ei si sau dus in urmatoarea camera . In urmatoarea camera era Miranda plangand in hohote dupa libertate . Atunci Tudor sa dus la ea si a loato in brate si au plecat si cu ea din camera .  La urmatoare camera era aflata Sonia . Atunci Florin a loato in brate si au plecat si cu ea din camera . Au plecat spre urmatoarele camere , cand au intrat in urmatoarea camera era goala au ajuns in camera din capatul holului pe care scria Jessica si Rosa atunci baieti si fetele sau bucurat sia u intrat cu curaj in camera dar spre nefericirea lor camera era goala .

Dragoste și minciunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum