mijn nieuwe ouders

63 4 0
                                    

Het is een week later. me ouders hebben nog wat ruzie gemaakt. maar dat ging lang me heen. en vandaag is het zover ik krijg me nieuwe ouders te zien . ik heb ook gehoord dat ik een broer heb die bart heet. maar ja wil ik dit wel ookal hebben me ouders ruzie ik hou wel van ze. opeens hoor ik de bel ik krijg de kriebels al in mijn buik zijn dat me ouders of is het een paketje wat me vader heeft besteld.Ik doe open en zie me ouders en daar achter staat bart ik dacht die ken ik hij is van zomaer die coole bent.mijn nieuwe ouderstelde zich voor mijn nieuwe moeder heet sophie en me nieuwe vader heet nicky. toen ze zich hadden voor gesteld vroegen ze hoe ik heette ik zei dat ik Iris heet en na wat gekletsd te hebben gingen we naar min nieuwe huis. ik wist niet wat ik zag wat een mooi huis was dat zeg.bart liet me mijn kamer zien. er stond een twee persoons bed en een grote kleding kast.Bart zei ik laat je wel even allen dan kan je je kamer een beetje inrichten. na dat gedaan te hebben. ging ik naar beneden op de trap hoorde ik muziek. ik liep naar benden en zag dat Bart het nummer ik aan het oefenen was ik kreeg er tranen van in me ogen en bart zag dat en stopte met zingen. hij vroeg aan mij. Hey gaat het een beetje en toen barste ik in huilen uit. ik huilde tranen met tuiten.Bart begeleide mij naar de bank en pakte een glas water.

pov bart Ik zit op de bank en oefen het numer nieuwe ik want over 2 dagen gaan we weer optreden. ik heb er zo zin in. ik hoor iemand naar benden lopen maar ik zing door. ik zie dat Iris bij de deur staat ze heeft tranen in haar ogen.Ik vraag of het goed met haar gaat.opeens begint ze heel hard te huilen ik breng haar naar de bank en pak een  grote glas water voor haar.ik loop weer terug en geef haar het glas.Ik denk zal ik vragen waarom ze zo moet huilen.Ach ik vraag het gewoon misschien kan ik haar helpen. Ik vraag waarom moest je zo huilen.

pov Iris Bart vroeg waarom ik zo moest huilen ik zei het nummer raakt me gewoon ik durf mezelf niet te zijn zegt ze van groep 7 tot de 2de wordt ik al gepest me ouders maken ruzie en ik ben lelijk dik en stom. waaom zou ik me zelf zijn als de rest mijn buiten kant al niks aan vindt wat vinden ze dan wel van de echte ik. 

POV Bart IK luisterde aan dachtig naar wat Iris te vertellen had en dacht wow Die heeft echt een negatief zelf beeld. Mischien kan ik haar helpen.

weten jullie al hoe bart haar gaat helpen je ziet het in het volgen de hoofdstuk ik zal zeggen het volgende hoofdstuk gaat er iets heel leuks gebeuren wat je helemaal niet verwacht. dus ik zou zeggen lees morgen maar het nieuwe hoofdstuk wat ik er dan opzet

zomaer en het  meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu