Το πρώτο βιβλίο που διάβασα και θα κρίνω είναι το:
Βιβλίο: At the beginning of our love
Συγγραφέας: anwnymh
Πρωταγωνιστές: Άλεξ- Μαρία
Ολοκληρωμένη ιστορία και πρώτο βιβλίο της σειράς.
Βαθμολογία:
Ορθογραφία , σημεία στίξης, συντακτικό.
17/20
Εξώφυλλο
9/10
Περιγραφή
10/10
Πλοκή
25/30
Ηθικό δίδαγμα, νόημα
14/15
Πρωτοτυπία
12/15
Συνολική βαθμολογία
87/100
Κριτική
Αρχικά θέλω να πω ότι ήταν μια καλή και ενδιαφέρουσα ιστορία.
Στην ορθογραφία ήσουν άψογη δεν είχε κανένα λάθος όμως μου το χάλασες λίγο στην έλλειψη των σημείων σημείων στίξης ακόμα και αν ήταν μόνο στα πρώτα κεφάλαια. Όσον αναφορά το συντακτικό υπήρχαν πολλές επαναλήψεις προτάσεων με αποτέλεσμα να είναι λίγο βαρετό. Επίσης θα σου πρότεινα να αποφεύγεις να βάζεις τα εισαγωγικά στην αρχή ενός διαλόγου.Το εξώφυλλο σου είναι πολύ ωραίο αλλά θα μου άρεσε να ταίριαζε με το εξώφυλλο του δεύτερου βιβλίου μιας και είναι σειρά.
Η περιγραφή του βιβλίου μου άρεσε πάρα πολύ και με έβαλε σε πειρασμό να το διαβάσω.Στην πλοκή δεν μου άρεσε που άλλαξε ο χαρακτήρας του αγοριού κατευθείαν σε γλυκό και καλό, είναι λίγο δύσκολο να γίνει αυτή η αλλαγή. Ναι μεν γνωρίσει το κορίτσι που τον αλλάζει αλλά όχι τόσο γρήγορα.. Επιπλέον όταν περνάει πολύ γρήγορα ο καιρός (Π.χ όταν ανέφερες ότι πέρασε ένας μήνας) είναι λίγο απότομο για τον αναγνώστη να καταλάβει τα γεγονότα.
Δεν ξέρω αν είχες σκοπό να περάσεις κάποιο μήνυμα αλλά εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι καθώς και να μην είσαι καλός με όλους γιατί αυτοί θα το εκμεταλλευτούν και θα σε πληγώσουν.
Στην πρωτοτυπία σου έβαλα 12 επειδή είναι μια συνηθισμένη ιστορία bad boy- good girl οπου το κακο αγορι ερωρευεται το καλο κορίτσι και αλλάζει. Επίσης όταν το αγόρι είχε μπελάδες με την συμμορία θα μπορούσες να περιγράψεις τι έγινε και όχι απλά σε μια απλή πρόταση να γράψεις ότι τον σκότωσα και όλα καλά.
Ελπίζω να ήμουν δίκαια και να μην παρεξηγήθηκες. Εξάλλου είμαστε εδώ για να περάσουμε καλά και να ανακαλύψουμε καινούριες ιστορίες.💞
Επίσης anwnymh περίμενε και την κριτική της elenimalik.
YOU ARE READING
I'm judging teen-fiction books #STBSBC2K19
RandomΕδώ θα κρίνω βιβλία της εφηβικής φαντασίας που υπάρχουν στον διαγωνισμό της @Sofi_dim . Οι συμμετοχές έχουν κλείσει. ΕΓΩ και αλλά τέσσερα κορίτσια θα κρίνουμε σε αυτήν την κατηγορία. Διαβάστε στο δεύτερο κεφάλαιο για να δείτε την λίστα.