•20•

7K 468 96
                                    

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Buyrun.

°°°

326

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

326.409 beğeni  21.483 yorum

jeonkook: 97- line!! Uzun zaman oldu ha! ✨✨ @chaeunwoo @mingyu @yugyeum

s: TANRIM ŞAMPİYONLAR LİGİ TOPLANMIŞ, NE YAPMALIYIM!! çıldırıyorum ne yapayım!! 😍😍

l: Eun woo, Tanrım sen mükemmelsin. Hepiniz çok iyisiniz!!

o: Kafayı sıyıracağım ya, hepsi nasıl bu kadar iyi olabilir acaba!! Sizi seviyorummm 😍😍

p: Tanrım , Kook seni Eun ilede shipleyebilirim. Düşününce varya amk, süper olur.

s: saçmalama onlar yakın arkadaşlar @p 😑😑

r: Neden olmasın @p 😍😍 ikiside mükemmel. Çok yakışırlar yaa!!

s: Park acilen buraya gelip bir el atmalısın bebeğim @parkjimin

ı: Kook elden gidiyeğğh! @parkjimin

- DM -

parkjimin: Son gönderinin altına, ben orda yokken bile ne kadar çok etiketlenmişim.

jeonkook: Aynen insanlar farklı tarafa yönelince Jikook destekleyenler seni etiketlemiş gibi görünüyor. Biraz komik 😂😂

parkjimin: Komik mi ? Yani neden komik olsun. Sonuçta insanlar bizi yakıştırıyor yani başkasını araya sokunca doğal olaraktan tepki göstermişler.

  jeonkook: Bundan rahatsız olduğunu düşünüyordum. Çok önemsiyorsun sanırım şuan.

parkjimin: Hayır canım yani ne alakası var önemsemekle. Ben sadece kitleden bahsediyorum yani. Bizi birlikte seviyorlar yani hatta baya baya birlikte!!

jeonkook: Bu konuda konuşmana şaşırdım doğrusu. Bende biliyorum insanların bizi nasıl yakıştırdığını.

parkjimin: Ah neyse boşverelim bu konuyu. Sende arkadaşlarınla yemeğe çıkmışsın.

jeonkook: Aynen Eun Woo ile uzun zamandır takılamamıştık, bari herkesi çağıralım falan dedik. Öyle işte, özlemişim yani Eun'ı.

parkjimin: Ah, evet Eun. Baya yakışıklıymış zaten kendisi, yorumlarda bitmedi kendisine olan iltifatlar!

jeonkook: Park, iyi misin sen?

parkjimin: Evet gayet iyiyim. Neden sordun?

jeonkook: Yani bilmesem beni Eun'dan kıskandığını falan düşüneceğim hani 😂😂

parkjimin: Haha, ne münasebet. Yani niye kıskanayım seni arkadaşından. Hıh yani saçmalık. 

    jeonkook: Peki, sen öyle diyorsan 😂😂

parkjimin: Ya, inanmıyor musun bana sen?

  jeonkook: Hayır, ne münasebet 😂😂

parkjimin: Ayşş, her neyse.
parkjimin: Yarın hep birlikte yemek yemeye gidelim diyecektim. Yedi kişi. Uyar mı sana?

jeonkook: Vayy, çok iyi olur Park. Kesinlikle böyle bir birliktelik olmalıydı zaten☺️☺️

parkjimin: Tamamdır sana yeri mesaj atarım.

  jeonkook: Burnuma biraz trip kokusu geliyor gibi ama bakalım...

parkjimin: Ne münasebet 😑😑

°°°

merkurin🌼

NERVE • KookMin • İnstagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin