1.bölüm : Beklesen bile olmaz

186 9 4
                                    

Hepiniz saatlerce yada günlerce telefonun başında beklemiş olmalızınız.Her çalmasına titremesine koşmuş olmalısnız ama hepinizin ayrı bir nedeni vardır kimisininki aşk kimisininki gelecek heyecan verici bir haber veya beklediğiniz bir iş kabulu yada çekiliş gibi şeyler. İşte tamda burda size bir tavsiyem var .

#1-BEKLEDİĞİN TELEFON ASLA GELMEYECEK !

Nedeni aşk olan arkadaşlar sen telefonun başında ömründen harcarken o telefonun karşısındaki hayvan ömrünü güzel kızlara bakmakla veya seni unutmuş gibi yapmakla geçiriyor bunu unutma ve tam da burda bir tavsiyem var.

#2-ONU BEKLEME O SENİ BEKLESİN ÖMRÜNÜ BOŞ YERE HARCAMA.

Gelelim genel hayata kızlar bıkmadınızmı şu erkek denen illet'den evet bunu söyleyen benmiyim bilmiyorum ve bende birini seviyorum.Daha doğrusu hala seviyomuyum emin değilim çünkü ummadığım şeyler gördüm duydum yaşadım.Ve yine bir tavsiye.

#3-HİÇ BİŞEY OLMAZ DEME BAKARSIN SÖVER  BAKARSIN GÜLER.

Bu hikayeyi size anneniz gibi bir tavsiye vermek için değil bunların hiç birinin gerçek olmayacağını belirtmek için yazıyorum.Herkes kendisi olmalı yok herke nutellayı seviyor herkes Lana Del Rey hayranı herkes tumblr girl olma çabalarında fame diye  bi kelime almış başını gidiyor . Kesinlikle uymanız gereken bir tavsiyem daha var.

#4-SEN KENDİN OL KİMSEYİ TAKLİT ETME KENDİNİ TAKLİT ETTİR.

Size ne yazık ki birinci bölümün sonuna geldiğimizi belirtmek zorundayım bunları dene ve hayatındaki değişimlerin farkına var . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tavsiye günlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin