Dawno temu żyła sobie piękna królowa Utopii, która miała wielu adoratorów, ale nikim się nie interesowała. Pewnego dnia musiała szukać męża, więc dla każdego kandydata przygotowała 3 zadania. Pierwszym zadaniem było, by byli w dwóch miejscach naraz, drugim natomiast było wytresowanie smoka, a ostatnie było, by przynieśli suknię wykonaną z gwiazd. Gdy kandydaci usłyszeli zadania natychmiast wyruszyli w podróż. Księżna czekała długo, aż pewnego dnia do zamku zawitał młody książę, który przyniósł suknię wykonaną z gwiazd, który wytresował smoka i oznajmił, że był w dwóch miejscach jednocześnie. Królowa była zdziwiona, że wykonał te wszystkie zadania i obiecała mu, że za niego się ożeni. Gdy królowa ognia usłyszała informację, że księżna Utopii się żeni stała się zazdrosna. W ramach zemsty zrobiła miksturę, która uśpi ją na zawsze. W jeden dzień przed ślubem królowa ognia dała dla księżnej Utopii, by się napiła mikstury i nieświadoma królowa wypiła, po czym zapadła w sen. Gdy słudzy zauważyli królową leżącą na podłodze wezwali księcia i gdy tam był zobaczył, że Królowa Utopii wypiła miksturę. Kazał sprowadzić tutaj wszystkich magików z królestwa i gdy byli powiedzieli, że prawdziwa miłość może ją uratować i książę pocałował królową, po czym się wybudziła. Królowa ognia słysząc to, że jej mikstura nie zadziałała wpadła w szał i spłonęła ze złości. Królowa Utopii i książę żyli długo i szczęśliwie.